Jak jsme si poradili s inzercí na Firmy.cz u e‑shopu s francouzskou módou

V loňském roce jsme začali pracovat na úpravách firemního profilu našeho klienta e‑shopu Blancheporte.cz, který se zabývá francouzskou módou a bytovými doplňky. Mezi prvními jsme zkontrolovali nastavení firemního profilu, který se skládá z úvodní fotografie, loga, názvu obchodu, velmi důležitých kategoriích zájmů, popisu a dalších informací. Následně jsme se zaměřili na úpravu inzerce pomocí kampaní – nastavení kategorií zájmů a klíčových slov. Nevynechali jsme ani průběžné sledování tzv. Trendy slov. V tomto článku si postupně představíme změny, které jsme v tomto profilu provedli a na co je důležité se pravidelně zaměřovat.

Jako e‑shop nemáme fotku provozovny. Nevadí, vyfotíme si stránku webu

V případě, že máte e‑shop, je možné, že nemáte klasickou provozovnu, jejíž fotografii byste mohli na profil nahrát. V takových případech nemusíme žádnou fotografii shánět, ale nechali jsme si na profil automaticky vyfotit snímek úvodní strany e‑shopu. To lze provést přímo v nastavení profilu.

V případě Blancheporte visela na profilu fotografie budovy, kterou jsme následně vyměnili za zajímavější úvodní stranu e‑shopu. Tu neustále měníme tak, aby byla aktuální a atraktivní.

 Nová kolekce

Vždy aktuální popisek – nezapomínáme na sezónnost i klíčová slova

Ač by se to nemuselo zdát důležité, popisek obchodu je velmi důležitý.

Před našimi úpravami se při zobrazení profilu Blancheporte zákazníkům objevil popisek typu: Prodej dámského i pánského oblečení, povlečení, bytové dekorace a doplňků do bytu atd. Takový text sice obsahuje produktová klíčová slova, ale je příliš obecný a nepamatuje na popis obchodu jako takového. Nezohledňuje ani sezónnost a s tím související klíčová slova.

Při úpravě popisku jsme se tedy zaměřili na doplnění relevantních klíčových slov s informací o aktuální letní kolekci francouzské módy, na kterou se Blancheporte zaměřuje. Díky tomu vznikl originální text, který zákazníky více zaujme.

Ukažte lidem to nejlepší od Vás, nahrajte krásné fotky

V nastavení profilu jsme se dále zaměřili také na galerii fotek. Fotografie se zobrazují v pořadí, ve kterém jsou nahrány. V detailu profilu se následně zobrazí úvodní obrázek profilu a dva obrázky právě z galerie. Do galerie tedy nahráváme vždy produkty, které zákazníka na první pohled zaujmou.

Samozřejmostí je průběžná obměna fotek (např. s příchodem nového ročního období, nové kolekce apod.). V oblasti oblečení jsme se zaměřovali vždy na pokrytí dámského, pánského i dětské oblečení a zařadili jsme také bytový textil.

Cílíme na klíčová slova podle hledanosti na Firmách

Po nastavení kampaní na kategorie jsme se zaměřili na optimalizaci kampaní na jednotlivá klíčová slova. Porovnávali jsme hledanost klíčových slov na Google a na Seznamu s hledaností těchto slov na Firmy.cz. Velmi často byly výsledky odlišné, samozřejmě i s ohledem na jednotlivé měsíce roku.

Důležitá klíčová slova jsme si přidali do sledování, abychom k nim měli rychlý přístup. V následujících týdnech a měsících jsme dále vyhodnocovali konverzní klíčová slova a kategorie a upravovali jim ceny za proklik tak, abychom se zobrazovali na lepších pozicích. Naopak jsme upozadili některá klíčová slova a kategorie, která tak dobře nevycházela.

Obr.: Vývoj objednávek

 

Rádi vám s inzercí na Firmy.cz pomůžeme

Přijde vám práce na Firmy.cz složitá, nebo jen nemáte dostatek času se o vše postarat sami? Napište nám, my vám rádi pomůžeme. 

17. 02. 2016

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.