10 tipů, jak zvýšit kvalitu PPC kampaní díky produktovým obrázkům

Na začátku června proběhlo v rámci Mergado Academy školení od Kristíny Gromové na téma produktové obrázky a my jsme byli u toho. Chcete se také dozvědět jak zvýšit výkon kampaní za pomoci vizuálního obsahu? Čtěte dál!

Produktové obrázky hrají v kampaních zásadní roli

Pokud nebudou dostatečně kvalitní a nebudou splňovat požadované parametry, buďto se nedostanou do inzerce, a nebo mohou odradit potenciální zákazníky. Věděli jste, že u průměrného e‑shopu v České republice a na Slovensku v roce 2023 nebylo 34.8 % obrázků v pořádku? Nejčastější chybou byla detekce vodoznaků, pozadí a nepodporované rozměry (zdroj: Audit obrázků). Vyvarujte se těmto chybám a řešte obrázkové kampaně jednoduše, hromadně a automatizovaně, pomůže vám s tím nástroj  Feed Image Editor.

Jak postupovat, aby byly vaše kampaně výkonnější? 

1. Přizpůsobte formát 

Feed Image Editor přizpůsobí formát kanálu, na kterém chcete inzerovat,  a vy se tak vyhnete špatným rozměrům a deformacím.

2. Odstraňte obrázkové i textové vodoznaky

Feed Image Editor má speciální funkci AI, díky které snadno a rychle odstraníte vodoznaky u všech produktů. Stačí, když označíte u 10 obrázků daný vodoznak a AI už se postará o zbytek.

3. Odstraňte pozadí

Zbavte se nevhodných pozadí a přidejte vlastní. Využít můžete nejrůznější šablony.

4. Upscale

Mají některé vaše obrázky špatné rozlišení? Řešte to, protože, nekvalitní obrázky vám ubírají na konverzích. Ve Feed Image Editoru zvýšíte rozlišení na jedno kliknutí

5. Budujte povědomí o značce

Používejte v kampaních vlastní paletu barev, nastavte zapamatovatelnou tonalitu značky a nezapomeňte přidat i vaše logo. 

6. CTA 

Vyzvěte potenciální zákazníky ke konkrétní akci.

7. Zahrňte sezónní kampaně

Využijte sílu krátkodobých kampaní a nezapomeňte i na vlastní firemní události. Například výročí založení. 

8. Ukažte výhody 

Sdělte zákazníkům cenu, slevu, dopravce apod. Komunikujte to, co vás odlišuje od konkurence, váš benefit. 

👉 Tip od Kristíny: Zkuste v kampaních odbourávat obavy, které mohou vaši potenciální zákazníci mít. Prodáváte například produkty, které vyžadují montáž či zapojení? Informujte, že jim s tím pomůžete.

9. Využijte A/B testing

Testujte různé obrázky, barvy a texty. Zkoušejte měnit také čas, ve kterém kampaně zveřejňujete. Zjistěte více o způsobech A/B testování na Facebooku v článku

10. Automatické načasování

Naplánujte si vaše kampaně, ať nemusíte myslet na to, kdy kampaň spustit a kdy vypnout. Zároveň můžete tuto funkci využít také pro A/B testing času spuštění kampaní.

A jaký další nástroj vám může usnadnit práci se správou PPC kampaní? Přečtěte si článekautomatizaci PPC reklam a vlastních seznamů zákazníků s PPC Wolfem. ✌️

Marietta Novotná
08. 07. 2024
Mari je součástí týmu PPCčkařů. Pod palcem má e‑mailing a tvoří reklamní kampaně v systémech Google, Sklik a Facebook. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.