Co umíme nastavit
Měřicí kódy:
-
Google Analytics
Jelikož jde o nástroj, ve kterém vyhodnocujeme inzerci, potřebujeme znát, kolik návštěv, objednávek i tržeb přišlo z jakých zdrojů. K tomu nám pomáhají kódy měření návštěvnosti a měření konverzí. Pomůžeme vám i s nasazením kódu pro Google Analytics 4.
-
Google Ads a Sklik
Pokud chceme vidět objednávky s jejich hodnotami přímo v administraci Google Ads (bez importování transakcí z Google Analytics) a Skliku, je potřeba nasadit kód měření konverzí. Pro správné zacílení dynamického remarketingu/retargetingu nasazujeme i tento kód s potřebnými parametry.
-
Heureka
Pro optimalizaci inzerce na Heurece implementujeme měření konverzí. Potřebujeme totiž znát nejen útratu na jednotlivých položkách, ale i počet objednávek
-
Biano a Glami pixel
Pokud chceme uživatelům přizpůsobit zobrazování produktů na Biano i Glami na základě jejich preferencí (oblíbených obchodů, značek, barev, cen apod.), pomáhá nám k tomu Biano a Glami pixel.
-
Criteo
Pokud máte Shoptet a chcete používat Criteo, umíme nasadit kód pro dynamický remarketing i se všemi potřebnými událostmi
Události:
-
Kliknutí
Zajímá vás, kolik lidí kliklo na banner, další elementy webu, případně chcete sledovat jakákoliv další kliknutí na vašem e‑shopu? Vytvoříme vám v GTM události, které přehledně uvidíte v Google Analytics.
-
Scrollování
Dřeli jste se s napsáním článku a chcete zjistit, kolik lidí jej přečetlo aspoň do poloviny, nejlépe až do konce? S tím vám pomůžeme.
-
Odeslání formuláře
Chcete přehledně vidět počet odeslaných formulářů i s rozlišením, o jaké formuláře se jedná? Opět vám v GTM vytvoříme události, které uvidíte v Google Analytics.