E‑mailing je marketingový nástroj, na který spousta e‑shopařů zapomíná. Přitom se jedná o jeden z nejrychlejších způsobů, jak předat svým zákazníkům důležité sdělení či obchodní nabídku. A i když to na první pohled vypadá velmi jednoduše, zklameme vás. I tady se musí dodržovat určitá pravidla, i ta právní. Proto jsme si do našeho podcastu pozvali Tomáše Paucha z advokátní kanceláře eLegal, který nám prozradí, na co si dát z právního hlediska v e‑mail marketingu pozor a jak dlouho můžeme zasílat e‑maily zákazníkům, kteří u nás nakoupili.
Co se v podcastu dozvíte?
- 00:12 Jak moc se změnil e‑mailing po příchodu GDPR
- 01:35 Jakých nejčastějších chyb se e‑shopaři dopouští
- 03:58 Můžeme použít nasbírané kontakty z pop-up okna na webu na rozesílku e‑mailů?
- 05:36 Co dělat, když nás nechce e‑shopař odebrat z e‑mailové databáze
- 06:39 Jak vysoké mohou být pokuty?
- 07:40 Co dělat, když chceme posílat e‑maily po uplynutí stanovené lhůty
- 10:16 Kdy můžeme zákazníkům posílat e‑maily bez jejich souhlasu?
- 13:46 Jak je to v případě reklamních systémů, jako je Facebook a Google Ads — je potřeba souhlast zákazníků nebo je můžeme použít bez jejich souhlasu?
- 16:42 Co nemají e‑shopaři ošetřené z právního hlediska a měli by si na to dát pozor
- 22:45 Jak postupovat když ve firmě dojde k úniku osobních dat
- 27:50 Jaké změny nás v rámci e‑mailingu a práva čekají v nejbližší době
- 33:10 Doporučení pro všechny e‑shopaře
Podcast
Doufáme, že jste si nový díl užili. Pokud si nechcete nechat ujít i další díly Oranžády, neváhejte nás sledovat na Spotify a Soundcloudu.
30. 09. 2021
Komentáře (0)