Pro koho je workshop vhodný?
- Pro e‑shopy a jiné firmy, kteří s PPC teprve začínají, nebo už ho znají a potřebují si v tom udělat pořádek. Společně nastavíme cíle, podle kterých vytvoříme kampaně a vysvětlíme, jak nad PPCčky přemýšlet. To všechno přímo vám na míru, aby pro vás mělo školení co největší přínos.
Jak workshop vypadá
- Minimální délka školení jsou 4 hodiny.
- Cena za školení je 1 600 Kč/hod.
- Kdy a kde? Napište dole do formuláře čas a den, kdy se vám to hodí. Potkáme se online, nikam jezdit nemusíte.
- Dopředu se s námi domluvíte, co potřebujete probrat
- Konkrétní postupy vám ukážeme přímo v inzertních systémech (Sklik, Google Ads). Pokud nemáte vlastní účet, založíme fiktivní.
- Ze školení si odnesete vlastní materiály, které pro vás připraví naši PPC specialisté. Kdykoliv se tak můžete vrátit k tomu, co jste probírali.
Co se na workshopu dozvíte
-
Začátečníci
Jak nastavit kampaň ve vyhledávací a obsahové síti, případně spolu projdeme i shopping kampaně.
-
Pokročilí
Probereme možnost optimalizace účtu a tunning kampaní. Odnesete si spoustu typů, jak inzerci vylepšit.
Objednejte si dvoudenní školení a získejte certifikát
Pokud jsou pro vás PPCčka velká neznámá, doporučujeme objednat si naše dvoudenní školení, každý den po 6 hodinách. Ze školení odejdete se znalostmi v hlavě a certifikátem, který potvrdí vaše čerstvě nabité vědomosti.
Skvělý tým lidí, kde se cítím vždycky fajn a ještě odcházím chytřejší. Naposledy z perfektně připraveného školení o reklamě na Facebooku od Jany Komárkové. Nejen milá, trpělivá, ale i perfektně připravená včetně skript na cestu pro mě :-) Super, díky.
Naďa Rydlová z Prirodaleci.cz
Školit vás budou
naši specialisté
Aneta Matyášová
Vedoucí PPC specialistů
Přihlaste se
prostřednictvím formuláře