Individuální PPC školení o reklamě na Facebooku

Facebook je největší sociální síť světa, Instagram zase každý rok skokově roste v počtu uživatelů. Obě sítě hrají důležitou roli v rozhodování zákazníků o tom, co si koupí. Prozradíme vám, jak inzerovat na těchto sociálních sítích a získat z nich maximum.

Pro koho je workshop vhodný?

  • Pro e‑shopy a jiné firmy, kteří s reklamou na Facebooku teprve začínají.

Jak workshop vypadá

  • Minimální délka školení jsou 4 hodiny.
  • Cena za školení je 1 600 Kč/​hod.
  • Sejdeme se v kancelářích u nás v Brně (Minská 13), případně po domluvě i jinde.
  • Dopředu se s námi domluvíte, co potřebujete probrat
  • Konkrétní postupy vám ukážeme přímo v Business Manageru. Pokud ho nemáte, společně jej založíme.
  • Ze školení si odnesete vlastní materiály, které pro vás připraví naši PPC specialisté. Kdykoliv se tak můžete vrátit k tomu, co jste probírali.

Co se na workshopu dozvíte

  • Společně založíme Business Manager a projdeme si nastavení.
  • Seznámíte se s rozhraním a nastavením potřebných kódů.
  • Probereme přímo reklamy – založíme katalog, podíváme se na práci se sadou reklam, vytvoříme publika a řekneme si, jak s nimi pracovat.
  • Stanovíme cíle, nastavíme dynamickoustatickou kampaň.
  • Povíme si, jak reklamu vyhodnocovat.

Objednejte si dvoudenní školení a získejte certifikát

Pokud jsou pro vás PPCčka velká neznámá, doporučujeme objednat si naše dvoudenní školení, každý den po 6 hodinách. Ze školení odejdete se znalostmi v hlavě a certifikátem, který potvrdí vaše čerstvě nabité vědomosti.

Přihlaste se

prostřednictvím formuláře

    O jak dlouhé školení máte zájem? *