Twitter experimentuje s obsahem a Glami kupuje italský vyhledávač Stileo

Z marketingu u nás a ve světě

Facebook

  • Meta testuje nový typ reklam s názvem Basic Ads. Jedná se o základní produkt pro reklamy na Facebooku, který nepoužívá pokročilé cílení a tím pádem respektuje soukromí uživatelů. 
  • Meta podniká nové kroky k větší interaktivitě svých prostředí virtuální reality. Nyní budete moci například pozvat přátele do prostředí Meta Horizon Home nebo vytvářet realističtější avatary. 
  • Meta oznámila, že spouští rozhraní WhatsApp Cloud API. To bude poskytovat bezplatné a bezpečné cloudové hostingové služby pro malé a střední firmy. 
  • Facebook připravuje zásadní změny ve feedu. Jeho algoritmus má fungovat po vzoru TikToku. 
  • Meta spustila nové zásady pro zpětnou vazbu, které stanoví konkrétnější parametry toho, co je v rámci recenzí na Facebooku povolené. Cílem je, aby hodnocení vycházelo ze skutečných zkušeností uživatelů s firmou a zároveň se zabránilo podvodným a urážlivým ohlasům.
  • Meta oznámila několik změn v zásadách pro reklamy, které souvisejí s oblastí bydlení, zaměstnání a úvěrů. Cílem je minimalizovat možné diskriminační používání těchto reklam. 
  • Facebook prodlužuje možnost organizovat placené události.

Instagram

  • Instagram pracuje na možnosti vytvářet reakce na Reels videa pomocí vlastních video klipů. Cílem je přimět více uživatelů a firem, aby zveřejňovali více obsahu tohoto oblíbeného formátu. 
  • Instagram testuje nové uživatelské rozhraní Stories. Tato aktualizace může mít velký dopad na vaši obsahovou strategii. 
  • Instagram oznámil, že rozšiřuje možnosti kontroly citlivého obsahu, kterou poprvé spustil loni v červenci. Novinka má poskytnout uživatelům více možností, jak spravovat své prostředí v aplikaci. 
  • Instagram oficiálně spustil možnost připnout příspěvky na profil.
  • Videa Reels nabídnou řadu novinek.
  • Instagram testuje v rámci Stories nové samolepky a texty rozšířené reality. Ty by umožňovaly umístit 3D objekty do scén z reálného světa.
  • Influenceři si na Instagramu zřejmě vydělají víc.

Ostatní sociální sítě

  • Zajímá vás, jaké konverzace jsou na LinkedIn vítané, jak funguje jeho algoritmus, distribuce obsahu nebo personalizace? Pak sledujte sérii videí, kterou LinkedIn přichystal, aby zamezil šíření nezajímavých příspěvků. 
  • Twitter experimentuje s algoritmy na řazení obsahu.
  • Sociální síť BeReal přitahuje mladé uživatele. Láká je na autentické fotky, které musí vytvořit a sdílet v časovém limitu. 
  • Ze sociálních sítí má v Česku nejaktivnější uživatele Snapchat.

Další zajímavosti

  • Víte, jaké jsou TOP sociální sítě v České republice? Stále vede Facebook a YouTube. Nejdynamičtěji roste Instargram a Pinterest, který je podle žebříčku s 37 % čtvrtou nejvyužívanější sociální sítí. TikTok používá 22 % uživatelů.
  • Live shopping začíná pronikat i na český trh.
  • Glami kupuje italský módní vyhledávač Stileo.
  • Ruská verze McDonald’s představila logo. Má připomínat hamburger a dvě hranolky. 
  • Obliba marrketplaces v Česku roste, nabízejí nové příležitosti.
  • YouTube chce otevřít svůj reklamní systém třetím stranám. 
  • Hodnota největších světových značek za uplynulý rok dále rostla, nejhodnotnější značkou se stal Apple, ukazuje nový žebříček BrandZ od agentury Kantar. 
  • Stop dezinformacím. K jejich většímu potírání se zavázaly Facebook, Google i Seznam.
  • DODO má novou vizuální identitu. Stvrzuje jí B2B orientaci služby. 
  • I negativní věci jako zdražování poplatků se dají podat tak, že na konci budete mít spokojeného zákazníka s dobrým pocitem. Že to nejde? Ale jde, pojďte se na to podívat!

.

Ze života marketingové agentury BESTETO

  • Firemní profily fungují na internetu jako taková vizitka. A to platí i na SoundCloudu. Prozradíme vám, jak vytěžit z firemního profilu maximum!
  • Nejdůležitější roli v inzerci hraje rozpočet, cílová skupina a unikátnost produktu. Pokud máte všechny tyto věci zvládnuté až do toho nejmenšího detailu, zaměřte se v produktové inzerci na CTA tlačítka. Ty nakupující zaujmou hlavně po vizuální stránce a kdo ví, třeba je i tahle “maličkost” přiměje k nákupu na vašem e‑shopu.
  • Linkbuilding není záležitost na pár hodin či dní, jedná se o dlouhodobou aktivitu, která když se dělá správně, tak přináší výsledky. Sepsali jsme vám 6 ověřených linkbuildingových metod, které za nás fungují a jsou vhodné nejen pro e‑shopaře.
  • S novou cookie lištou přišli všichni o spoustu uživatelských dat. Nedalo nám to a začali jsme hledat nástroj, který nám dokáže získat alespoň část ztacených dat zpět. A to se nám povedlo! 
07. 07. 2022

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.