Naším hostem byla Michaela Krumlová, která pracuje ve společnosti Seznam jako specialistka na Zboží.cz. Pomáhá e‑shopům a reklamním agenturám správně optimalizovat inzerci na Zboží a s ní související produktovou inzerci na Seznamu. Míša se rovněž stará o e‑shopy, pro které připravuje potřebné analýzy a reporty úspěšnosti kampaní s následnou konzultací.
Sladili jsme nejen termín podcastu
Na co jsme se Míši v podcastu ptali?
- Kdo je Míša Krumlová?
- Jak se Míša k marketingu dostala a proč ji to baví? :)
- Jací klienti/lidé za tebou nejčastěji chodí a jak jim pomáháš?
- V jakém případě má smysl inzerovat na Zboží.cz? Záleží na velikosti e‑shopu?
- Funguje inzerování jinak když mám například unikátní produkty?
- Na Sblogu jsem četla, že na Zboží máte novou událost v diagnostice. Mohla bys nám prozradit více?
- Kdy má Zboží kompletně přejít pod Sklik?
- Jaké novinky Zboží teď chystá? Vypíchla bys nějakou nejlepší za jaro 2024?
- Plánuješ ještě nějakou životní změnu?
- Jedna doplňující: Co ti pomáhá udržet dobrý work-life balance? :)
Podcast
Vlastníte e‑shop a zajímají vás další informace o inzerci? Pak si určitě poslechněte podcast s Markem Daňkem z Feed Image Editoru o optimalizaci obrázků z pohledu srovnávačů zboží! ✌️
Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Napište nám do komentářů. :)
Komentáře (0)