7leté držení nákladovosti pro největší e‑shop s informačními technologiemi v ČR

TYP KLIENTA:

Mironet je jedním z největších českých prodejců informačních technologií a elektroniky, který na českém trhu působí od roku 1996. V jejich sortimentu najdete počítače, telefony, notebooky a herní konzole, domácí elektroniku, zahradní techniku, nářadí pro kutily i hračky.
Zboží si zákazníci mohou vyzvednout i osobně na jedné z jejich 17 kamenných poboček.

CÍL:

Mezi hlavní cíle patřilo udržení nákladovosti v rámci únosnosti a zároveň maximalizace počtu objednávek.

JAK NA TO BESTETO ŠLO:

Nejdříve jsme začali optimalizací biddingových strategií na všech vyhledávačích zboží a editací dat v produktových feedech. Poté jsme spárovali veškeré produkty. 

REFERENCE:

NÁSTROJE, které s prací pomohly:

Při automatické optimalizaci výše cpc využíváme Bidding Fox a Bidding Fox elements. 

Feedy upravujeme pomocí editoru produktových dat Mergado.

Karolína Krystková
24. 06. 2024
Kája pracuje v Bestetu jako Content & Event specialista. Stará se o obsah na našich sociálních sítích, pořádá eventy jako je PPC na stojáka a natáčí podcast Oranžáda.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.