Na začátku června proběhlo v rámci Mergado Academy školení od Kristíny Gromové na téma produktové obrázky a my jsme byli u toho. Chcete se také dozvědět jak zvýšit výkon kampaní za pomoci vizuálního obsahu? Čtěte dál!
Produktové obrázky hrají v kampaních zásadní roli
Pokud nebudou dostatečně kvalitní a nebudou splňovat požadované parametry, buďto se nedostanou do inzerce, a nebo mohou odradit potenciální zákazníky. Věděli jste, že u průměrného e‑shopu v České republice a na Slovensku v roce 2023 nebylo 34.8 % obrázků v pořádku? Nejčastější chybou byla detekce vodoznaků, pozadí a nepodporované rozměry (zdroj: Audit obrázků). Vyvarujte se těmto chybám a řešte obrázkové kampaně jednoduše, hromadně a automatizovaně, pomůže vám s tím nástroj Feed Image Editor.
Jak postupovat, aby byly vaše kampaně výkonnější?
1. Přizpůsobte formát
Feed Image Editor přizpůsobí formát kanálu, na kterém chcete inzerovat, a vy se tak vyhnete špatným rozměrům a deformacím.
2. Odstraňte obrázkové i textové vodoznaky
Feed Image Editor má speciální funkci AI, díky které snadno a rychle odstraníte vodoznaky u všech produktů. Stačí, když označíte u 10 obrázků daný vodoznak a AI už se postará o zbytek.
3. Odstraňte pozadí
Zbavte se nevhodných pozadí a přidejte vlastní. Využít můžete nejrůznější šablony.
4. Upscale
Mají některé vaše obrázky špatné rozlišení? Řešte to, protože, nekvalitní obrázky vám ubírají na konverzích. Ve Feed Image Editoru zvýšíte rozlišení na jedno kliknutí.
5. Budujte povědomí o značce
Používejte v kampaních vlastní paletu barev, nastavte zapamatovatelnou tonalitu značky a nezapomeňte přidat i vaše logo.
6. CTA
Vyzvěte potenciální zákazníky ke konkrétní akci.
7. Zahrňte sezónní kampaně
Využijte sílu krátkodobých kampaní a nezapomeňte i na vlastní firemní události. Například výročí založení.
8. Ukažte výhody
Sdělte zákazníkům cenu, slevu, dopravce apod. Komunikujte to, co vás odlišuje od konkurence, váš benefit.
👉 Tip od Kristíny: Zkuste v kampaních odbourávat obavy, které mohou vaši potenciální zákazníci mít. Prodáváte například produkty, které vyžadují montáž či zapojení? Informujte, že jim s tím pomůžete.
9. Využijte A/B testing
Testujte různé obrázky, barvy a texty. Zkoušejte měnit také čas, ve kterém kampaně zveřejňujete. Zjistěte více o způsobech A/B testování na Facebooku v článku.
10. Automatické načasování
Naplánujte si vaše kampaně, ať nemusíte myslet na to, kdy kampaň spustit a kdy vypnout. Zároveň můžete tuto funkci využít také pro A/B testing času spuštění kampaní.
A jaký další nástroj vám může usnadnit práci se správou PPC kampaní? Přečtěte si článek o automatizaci PPC reklam a vlastních seznamů zákazníků s PPC Wolfem. ✌️
Komentáře (0)