Jak děláme PPC reklamu
-
Přivedeme na web nové zákazníky
Oslovíme uživatele, kteří na internetu hledají zboží, které vy prodáváte. K tomu, aby se rozhodli nakoupit právě u vás, musíte být vidět ve správnou chvíli a na správném místě. Se správně nastavenými produktovými a vyhledávacími kampaněmi to nebude problém. Nezapomínejte, že k dokončení konverze jsou zapotřebí i kvalitní produkty nebo dobré UX.
-
Získáme další objednávky od těch, co už vás znají
Zaujměte bannerovými reklamami a obrázky produktů, které si u vás uživatelé prohlíželi. Přitáhněte zpět návštěvníky vašeho e‑shopu, kteří vás už znají a možná si dokonce nechali něco odloženého v nákupním košíku. K dokončení objednávky stačí málo – třeba banner s informací o dopravě zdarma nebo obrázek tenisek, které jim pořád leží v hlavě.
-
Posílíme váš brand
E‑shopů nabízejících stejné zboží jako vy může být spousta. Ukažte jim díky brandovým kampaním, kdo jste, v čem se lišíte a jak si vás mají zapamatovat. Oživte příběh svého e‑shopu videem, nebo bannery. Výsledek nebude vidět hned, ale do budoucna je to nejlepší investice.
Proč s námi spolupracovat
- Na českém trhu s Googlem spolupracuje přes 300 agentur a freelancerů, ale jen 30 z nich je Google Premier Partner. A my jsme jednou z nich.
- Patříme mezi zlaté Shoptet partnery.
- Jsme zlatí certifikovaní partneři Mergada.
- Máme vlastní CSS program, který ušetří zájemcům až 20 % v Google Nákupech.
- Neustále se vzděláváme se a testujeme každou novinku, která je zrovna dostupná.
- PPC reklamou to nekončí, pokud máte zájem pracovat s návštěvníky získanými z inzerce, v rámci agentury řešíme i zbožáky, reklamu na Facebooku a Instagramu nebo e‑mailing. Reklama vám funguje, ale rádi byste se posunuli o level výš? Mrkneme společně na SEO a webovou analytiku.
Starat se o vás budou
Cena za službu
-
od 3 200 Kč
Úvodní konzultace je zdarma. Během této schůzky společně probereme vaše potřeby a cíle, na základě čehož vám poskytneme doporučení, plán a celkové nacenění naší spolupráce. Nabízíme možnost dlouhodobé spolupráce, stejně jako jednorázových projektů.
Samozřejmostí je
Kontrola kampaní na denní bázi, optimalizace a správa reklamních kampaní, tvorba nových kampaní, kontrola aktivních a řešení zamítnutých produktů v Google Merchant Center, práce s XML feedem, konzultace.