Copywriterů v České republice existuje spousta. Někteří píšou články nebo popisky kategorií, jiní se zase zaměřuji na kompletní textace na webech. Správný copywriter by ale neměl uvíznout jen v copy bublině, a měl by se vzdělávat i v dalších oblastech marketingu. Proto jsme vyzpovídali Báru Novákovou — Komuniké a zjišťovali jsme, jaké byly její začátky, zda jsou firmy ochotny investovat do dobrých textů, co si myslí o copywriterech, kteří nabízí levné texty a jestli existuje způsob, díky kterému lze zjistit, jak komunikovat s cílovou skupinou.
Nejčastější chyba u copywriterů je ta, že si nedávají záležet na tom, aby si vydefinovali cílovou skupinu a trošku ji poznali.
Co se v podcastu dozvíte?
- 00:10 Čemu se Bára věnuje a proč.
- 01:10 Jak dlouho se copywritingu věnuje.
- 01:17 Jaké byly její začátky.
- 01:55 Jaký byl první text, který Bára napsala.
- 03:02 Kolik času zabralo napsání prvního textu.
- 03:30 Zeptali jsme se, zda Báru někdy lákalo zkusit i jinou oblast marketingu.
- 04:07 Jaký byl impuls pro to, vydat se na vlastní nohu.
- 05:02 Bylo to správné rozhodnutí?
- 05:15 Jsou firmy ochotny investovat do dobrých textů?
- 07:11 Názor na copywritery, kteří nabízí levné texty.
- 08:30 Jaké bylo přednášení na CopyCampu.
- 09:38 Komunikace s různými cílovými skupinami.
- 12:03 Jak poznat řeč, kterou cílová skupina používá v každodenní komunikaci?
- 13:10 Nejčastější chyby v copywritingu.
- 14:47 Rady pro začínající copywritery.
- 15:57 Přiblížení pojmu copy kouč — co je to a jak to funguje.
Podcast
Doufáme, že jste si nový podcast užili. Pokud si nechcete nechat ujít i další díly Oranžády, neváhejte nás sledovat na Spotify a Soundcloudu.
Komentáře (0)