Z marketingu u nás a ve světě
- Instagram je odhodlaný svádět uživatele k nákupu na každém kroku. Teď testuje zobrazení sekce Shop v kartě Prozkoumat.
- O tom, že Leoš Mareš překonal hranici 1 milion sledujích na Instagramu, jsme už psali. Kdo další patří mezi nejvlivnější Čechy a Češky na Instagramu? Podívejte se, která jména se umístila v žebříčku TOP 10.
- Česká značka Pietro Filipi se rozhodla skoncovat se slevami. Uvidíme, jestli se jí podaří zákazníkům vysvětlit, proč je důležitější udržitelnost než nízké ceny.
- Preferujete sledování podcastů na YouTube, kde kromě audia vidíte také video záznam rozhovoru? Spotify se do této oblasti hodně opřel, získal slavná jména a teď se chystá zavádět také přehrávání podcastů s videem. Co myslíte, bude dalším krokem reklama na Spotify?
- Dobrá zpráva pro všechny milovníky tenisek – Footshop spouští první second hand. Hlavním tahákem je komunita a udržitelnost. Kdo bude další?
- Další rok na home officu. Pro někoho noční můra, pro zaměstnance Google realita.
- K bojkotu reklamy na Facebooku už se přidává i česká antivirová společnost Avast. Už jste o iniciativě Stop Hate for Profit slyšeli, nebo je to pro vás novinky?
BESTETO lajf
- Hezký start do nového týdne jsme měli díky článku na Shoptet blogu. V rozhovoru s Gardners přišla řeč i na naši spolupráci, ze které máme velkou radost. Více o naší společné cestě si přečtěte v článku, nebo si pusťte podcast s Martinou Malinovou.
- Už jen tento týden můžete dát svůj hlas našim Besteťákům, aby se probojovali na finální program konference ShopCamp.
- Sledujte náš Instagram, ať vám neuteče pokus o zdolání nejpálivější challenge. Čeká nás trénink na Chillibraní, ale tentokrát budeme místo klasických papriček pojídat chips obalený tou nejpálivější papričkou.
To je pro dnešek všechno, mějte se krásně!
Komentáře (0)