Ladislav Vitouš je PPC specialista na volné noze, fanoušek Dračího doupěte a také jeden z řečníků březnového PPC na stojáka. Jsme rádi, že souhlasil s nahráváním podcastu, protože PPC reklama je naše oblíbené téma. Poslechněte si, jaký má názor na investování do PPC reklamy nejen během současné krize, co doporučuje sledovat při vyhodnocování kampaně a jakým chybám radí se vyhnout.
Střípky z podcastu
„Přemýšlejte o PPCčkách jako o investici. Roční výnos u akcií je v jednotkách procent. PPC systémy jsou schopné vydělat dvou až třínásobek toho, co do nich vložíte.”
„Nahlížejte na čísla střízlivě.”
„Nejčastější chyba je zaměňovat obrat a zisk.”
Na co jsme se Ládi zeptali
01:20 Je lepší během (korona)krize inzerci zastavit, nebo naopak posílit investice?
02:58 V čem je podle tebe největší přínos investic do PPC reklamy?
04:52 Mají PPCčka i nějakou nevýhodu?
06:28 Vyplatí se investovat do PPC specialisty a od jakého obratu?
10:50 Jak nejlépe vyhodnotit návratnost PPC kampaní?
12:45 Jaké náklady brát v úvahu, když chci zjistit návratnost kampaně?
14:50 Co říkáš jako specialista na nepřesná data v jednotlivých systémech?
17:08 Jaký nástroj pro vyhodnocování doporučuješ?
Podcast
Jestli jste fanoušci PPCček, můžete si poslechnout i ostatní podcasty s řečníky PPC na stojáka, nebo se podívat na záznamy přednášek.
Komentáře (0)