Z marketingu ve světě a u nás
- Podle APEK a Heureky nechali lidé v českých e‑shopech za rok 2019 celkem 155 miliard korun. Docela závratná suma, že? Speciálem Čechů jsou výdejní místa, která velmi rádi využívají pro osobní odběr. Stále platí, že lidé nejčastěji utrácí za elektroniku, i když je tento podíl rok od roku slabší.
- Cristiano Ronaldo jako první člověk na světě překročil hranici 200 milionu sledujících. Víc než on má už jen samotný Instagram.
- Mergado plánuje zimní edici MergadoFestu. Těšit se můžete na spoustu přednášek, tak dlouho neváhejte s přihlášením.
- Zisk Heureky za rok 2019 je zhruba 511 milionů korun, což je o 20 % více než rok předtím.
- Francouzi vymysleli novou sociální síť — LinkedOut. Podobnost s LinkedInem není náhodná. I tady lidé hledají práci, ovšem patří sem ti, kteří se nějakým způsobem ocitli na okraji společnosti. V Česku tato síť zatím nefunguje.
- Inspirujte se od Jindry Fáborského, na jaké marketingové akce a setkání v roce 2020 vyrazit.
- Zakladatelka Reshoperu Eva Knirschová shrnula trendy v e‑commerce za rok 2019 a taky ty, které můžeme čekat letos.
- Alza hlásí rekordní tržby za loňský rok a to 29, 3 miliardy korun. Podle obchodního ředitele Alzy Petra Beny se růst celé české e‑commerce zpomaluje.
- Mezi českými startupy vyniká za poslední rok Snuggs. Jde o menstruační kalhotky vyrobené z nanovláken, které nahrazují ženám běžné vložky či tampony. Snuggs mají vlastní e‑shop, kromě toho je ženy najdou třeba i na Econee nebo Zootu. Fungují teprve 9 měsíců a za tu dobu už stihli prodat 16 tisíc kusů.
- Instagram zavádí do stories novou nálepku — mapu. Uživatelé tak můžou ještě názorněji zobrazit svým followerům, kde se právě nacházejí.
- IKEA vyráží cestou udržitelnosti. V Česku plánuje do výroby nábytku zařadit třeba kávovou sedlinu.
- Mergado napsalo o tom, jak zdarma u vašeho e‑shopu provést audit a zkontrolovat všechny případné chyby ve vašem feedu.
A něco pro pobavení — reklama na hlasového asistenta Alexa. Jen kdyby vás zajímalo, jak to lidé dělali předtím, než něco jako chytrá domácnost vůbec existovalo.
https://youtube.com/watch?v=RF9t2rFmTVE
Ze života BESTETO
- Chystáme velké PPC na stojáka. Už 4. března se s vámi můžete potkat v brněnském klubu Alterna. Téma je Není konverze jako konverze. Pozvali jsme různé řečníky z různorodých projektů, abychom sdíleli know how o tom, že každý o PPC reklamě přemýšlí jinak. Dorazte, těšíme se.
- Nechyběli jsme na Reshoperu, sdílíme prozatím aspoň fotky. Na podrobnější report si musíte počkat, Maruška ho pro vás už chystá. Velké díky patří organizátorům akce, kteří to měli zmáknuté do posledního detailu.
- Na GLAMI můžou e‑shopy nově sbírat recenze od zákazníků. Na blog o tom podrobně napsal náš zbožákař Patrick.
- Naši SEO boys se pochlubili výsledky své práce v této případovce. Podařilo se nám e‑shopu MyDrinks.cz za jeden rok zvednout tržby o 113 %.
- A pokud byste se rádi dovzdělali, mrkněte na článek od našeho SEO Toma. Poradí vám, jak správně nastavit Title stránky.
Za leden je to z novinek vše. Mějte se krásně a za měsíc se těšte na další souhrn těch nej událostí.
Nikča
30. 01. 2020
Komentáře (0)