Lidé se velmi často brání online nakupování módy kvůli tomu, že neznají prodejce, nebo si nejsou jistí velikostmi produktů. Proto GLAMI v průběhu ledna vypustilo na veřejnost novou funkci GLAMI TOP, která podobně jako Heureka, či Zboží.cz sbírá zákaznické recenze. Funkce má sloužit ke zvýšení důvěry zákazníků v nakupování na GLAMI, stejně jako v důvěryhodnost samotných prodejců.
Zákazníci díky nové funkci mohou hodnotit kvalitu zakoupených produktů, či úroveň služeb samotného obchodu. Po zavedení povinných informací o materiálu je to další krok pro zlepšení zákaznických služeb a zvýšení kvality nákupu na GLAMI.
Hlavní přínos funkce pro e‑shopy:
- Důležitá zpětná vazba vedoucí ke zlepšení služeb.
- Důvěra zákazníků, která bude přinášet relevantnější návštěvnost.
- Vylepšení pozic v kategoriích při zachování stejného CPC.
- Odznáček u produktů, který zvyšuje důvěryhodnost a odlišuje nabízené produkty od konkurence (Obr. 1).
- Možnost přidat GLAMI odznak na e‑shop jako známku kvality služeb.
Zákaznické rozhraní:
- Po vytvoření objednávky GLAMI požádá zákazníka o souhlas s odesláním dotazníku.
- Zákazník vyplní dotazník ohledně spokojenosti s nákupem.
- GLAMI shromáždí zpětnou vazbu na e‑shop a produkt, která se následně propíše k produktům v nabídce (Obr. 2).
Implementace
Samotná implementace GLAMI TOP se rozděluje na dvě části. Tou první je nastavení sběru souhlasu se službou. Druhým krokem je nastavení odesílání dotazníků.
Nastavení sběru souhlasu se službou
Zde jsou tři možnosti, jak nastavení provést:
a) Vaše e‑shopové řešení novou funkci GLAMI podporuje a není třeba využívat programátora — podívejte se na seznam kompatibilních e‑shopových řešení.
b) Využíváte Google Tag Manager a službu nasadíte přes něj — můžete využít šablonu, kterou GLAMI zveřejnilo.
c) Poslední možností je integrace pomocí Javascriptu.
Nastavení odesílání dotazníků
V tomto kroku si e‑shop nastaví e‑mailovou adresu, ze které se budou dotazníky zasílat a zároveň nastaví DNS domény, aby zákazníkům e‑mail dorazil a neskončil jako SPAM.
Detailnější informace o typech implementace, či povinných parametrech naleznete na webu GLAMI.
Chcete na Glami prodávat, ale nevíte jak na to? Náš tým specialistů na vyhledávače zboží vám rád pomůže.
Komentáře (0)