Podcast na téma výkonnostní Facebooková reklama tady ještě nebyl. Když se tedy objevila příležitost pozvat do podcastu PPC specialistu Petra Handlíře, nemohli jsme si to nechat ujít.
Petr ve svých 19 letech založil e‑shop s pánskou módou, který dosahoval měsíčně milionových obratů. Nyní se stará o Facebookové reklamy TOP firem jako je například Brašnářství Tlustý, Rybízák, Parfumerie FAnn, Bastard nebo Vasky. Za 6 let investoval do reklamy přes 27 milionů korun.
Na co jsme se ptali?
01:00 Je reklama na Facebooku výhodná pro všechny e‑shopy?
03:35 Zvládne si e‑shopař spravovat Facebookovou reklamu sám?
05:45 Jaký je optimální rozpočet pro střední e‑shop?
06:41 Co dělat, když reklama na Facebooku není taková, jakou e‑shopař očekává?
07:39 Jaké jsou nejčastější chyby reklamy na Facebooku?
10:40 Co říkáš na spouštení reklamy přes tlačítko propagovat?
12:06 Které reklamní formáty by neměly chybět v žádné sadě reklam?
15:20 Používat statickou nebo dynamickou reklamu?
16:20 Jak často měnit bannery?
Podcast
Ještě před tím, než Petr předstoupil před PPC specialisty jako řečník na PPC na stojáka, vzali jsme ho do našeho nového natáčecího studia. Věříme, že pro e‑shopaře to bude zajímavé povídání a bude jednodušší se v reklamě na Facebooku zorientovat.
Pokud se vám podcast líbil, můžete si pustit taky ostatní epizody. Máte nápad, o čem by měl být příští díl? Napište nám!
Komentáře (0)