Začala vánoční sezóna a vyhledávače zboží dočasně zvyšují cenu za proklik. Podívejte se na plánované změny.
Heureka
Mimo dlouhodobou změnu ceníku, která proběhla na začátku září, Heureka přichází také s tradičním navýšením cen za proklik přes vánoční sezónu. Navýšené sezónní CPC bude platit od 1. listopadu a potrvá do 31. ledna. Všechny ceny za proklik se v tomto období navýší o 25 %. Detailnější info o CPC v jednotlivých kategoriích najdete tady.
Heureka během sezóny pravidelně pořádala také Dny dopravy zdarma (13. – 15. 11). Ty se letos konat nebudou a hodlá se více zaměřit na samotnou sezónu, či Black Friday.
Zboží.cz
Ke změně sezónního CPC přistoupilo i Zboží.cz, které ceny navýšilo už od 1.října a potrvají do 31. ledna. Na svém blogu upozorňují také na kontrolu nastavení kampaně, konkrétně na finanční limit, který může být kvůli vyššímu CPC rychleji vyčerpán. Více se dočtete přímo na blogu Zboží.cz.
Tabulka CPC:
GLAMI
Nakonec i GLAMI mění sezónní CPC. Neuvádí však přesně stanovené období těchto změn, stejně tak neznáme konkrétní ceny za proklik. Ty se odvíjí od jejich dynamicky stanovených cen, které se mění podle aktuální situace na trhu. K tomuto ceníku GLAMI přistoupilo 15. března 2019.
GLAMI o dynamických cenách řeklo:
“Chceme, aby způsob účtování prokliků byl spravedlivější a lépe reflektoval vývoj sezónnosti zboží, rozdíly v cenových úrovních a kategoriích. Z fixně stanovených minimálních cen GLAMI přechází na dynamické ceny, které se budou měnit automaticky podle situace na trhu, sezónnosti a konkurence.”
Co můžeme doporučit za BESTETO? Hlídejte si náklady víc než kdy předtím a na letošní vánoční sezónu si opět připravte pevné nervy. Přejeme, ať se vydaří podle vašich představ.
Komentáře (0)