V našem podcastu se snažíme přinášet vám jak novinky ze světa marketingu, tak i užitečné tipy pro e‑shopaře. Protože cenotvorba je dost možná problém velké části e‑shopů a je velice důležité si ji správně nastavit, věnovali jsme se v dalším díle Oranžády právě jí.
S naším hostem Honzou Mayerem, který se v roce 2017 získal pozici CEO ve společnosti Dataweps, jsme probrali problém cenové spirály, chyby při cenotvorbě a další problémy, na které při stanovení ceny můžete narazit.
Na co jsme se Honzy ptali?
- Jak s určením optimální cenotvorby pomáhají nástroje od Dataweps?
- Měl by mít strategii cenotvorby každý e‑shop?
- Na co všechno musí majitel e‑shopu myslet při stanovení ceny?
- Jak často by se měla cena upravovat?
- Jak si obhájit zvýšení ceny a jak obhájit vyšší cenu oproti konkurenci?
- Češi jsou národ slev. Platí to pořád? Jak jsme na tom ve srovnání se zahraničím?
- Vyplácí se mít pravidelně produkty ve slevě?
- Umí vaše nástroje sledovat konkurenci?
- Co bývá první/hlavní problém, kvůli kterému se na vás vaši zákazníci obrátili?
- Máš nějaký hlavní vzkaz pro e‑shopaře?
Podcast
Napadá vás, koho bychom měli do našeho podcastu pozvat příště? Napište nám do komentářů.
Přejeme vám pěkný den a hezký poslech.
Komentáře (0)