Z marketingu ve světě a u nás
- Fast fashion na ústupu? Řetězec Forever 21, který se zaměřoval na levnou módu, letos končí. I když to bude ještě chvíli trvat, lidé začínají více přemýšlet o kvalitě materiálů a ekologické stopě.
- Další prezentace spíkrů letošního MergadoFestu jsou venku. Z našeho PPC týmu přednášel Patrik Němec na téma Jak nedostat Mergado z hlavy.
- Článek na serveru Aktuálně.cz komentuje data o seniorech. Pokud jsou vaší cílovou skupinou, může vás zajímat závěr článku, kde se dozvíte: co nejčastěji nakupují, kolik se jich pohybuje na sociálních sítích nebo jaké jsou jejich digitální dovednosti.
- Pražské metro má další 4 stanice pokryté mobilním signálem. V roce 2021 by pokrytí metra mělo být kompletní, ale Wi-Fi se asi nedočkáme.
- Vzpomínáte si ještě na Snapchat? V poslední době se zaměřil na mladší uživatele a Snap Games a daří se mu. Právě hry by mohly pomoct Snapchat katapultovat výš.
- Heureka se oddělí od Mall Group, skončilo jednání o jejím prodeji. Stávající akcionáři se zasadili o to, aby zůstala “doma”.
- Jakým způsobem prodávají na Aukru e‑shopy? Co je nejzajímavější věc, která se dražila? Mergado pořídilo na ShopCampu rozhovor s Lumírem Kunzem, ve kterém uslyšíte odpovědi nejen na tyto otázky.
- Česká pošta bude propouštět až 7 000 zaměstnanců. Stát jí dluží miliardy. Dostupnost služeb by se omezovat neměla.
- Facebook se snaží nalákat influencery novými možnostmi, jako třeba nákup přímo ze Stories. Bude to ale stačit, když si jejich fanoušci zvykli je sledovat jen na Instagramu?
- Když už nosíme chytré hodinky a přes telefon můžeme ovládat domácnost, oblečeme si brzo chytrou bundu značky Levi’s. Triky schované do rukávu získáte za cenu pod 6 000 Kč.
BESTETO lajf
- Jsme ostudy, protože máme nového kolegu Tomáše a nepředstavili jsme vám ho. Je to posila našeho SEO týmu. I když je u nás teprve chvilku, už napsal první článek! Najdete ho na blogu a dozvíte se v něm to nejdůležitější o chybovém hlášení 404.
- Na CopyCamp (letos už desátý) se Nikča s Maruškou těší víc, než na Vánoce. Program je plný známých jmen. Když navíc jedou obě ( = celý content tým :D), rozhodně nebude nouze o střípky z akce na všech sítích.
- Martin Čtvrtníček napsal článek pro Collabim o SEO řešení pro e‑shopy: kategorie produktů. Gratulujeme Martinovi k získané certifikaci Collabim SEO specialista.
Kluci ze SEO týmu nám zase ukázali, že v tom umí chodit. Jestli chcete, aby se starali o SEO vám, napište.
Mějte hezký týden a příští pondělí zase čau.
Komentáře (0)