Z marketingu ve světě a u nás
- Facebook plánuje mít vlastní kryptoměnu. Očekávat ji prý můžeme už příští rok.
- Forbes dal dohromady žebříček nejhodnotnějších značek. Na první místo postavil Apple, následuje Google, Microsoft, Amazon a Facebook.
- Česká pošta vám naúčtuje víc, pokud chcete poslat balíček, který je podle ní nestandardní (není to pevná krabice, případně je přebalený černou folií). Sama je přitom prodává online, takže je potřeba na to při vybírání myslet.
- Heureka má od minulého týdne novou homepage v mobilní verzi.
- Poslechněte si rozhovor od Mergada z akce Probidding 2019 — o biddingu si povykládali s Lucií Hvězdovou ze Zboží.cz.
- Uživatelé Facebooku si nově budou moct vymazat data, která o nich Facebook získal mimo tuto sociální síť. Takže je to taková malá noční můra třeba pro remarketing. Anebo ne? Mrněte, co o tom píší na Newsfeedu.
- Na Shoptetu přistál užitečný článek, který uvítají všichni, co přemýšlí nad rozjezdem vlastního e‑shopu — pomůže vám odpovědět si, jestli jste na takový krok připravení.
Novinky z BESTETO lajf
- Program naší Nekonference už visí! Najdete ho tady. Nezapomeňte se na akci přihlásit, ať máte židličku jistou.
- Pokud jste nestihli květnové PPC na stojáka, kde přednášel Mates Konečný z agentury Optimio, jeho přednášku si pustíte tady.
My už se připravujeme na Nekonferenci a to velmi poctivě. Chybět totiž nebude fotokoutek!
Mějte fajn týden.
Za BESTETO
Nikča
27. 05. 2019
Komentáře (0)