BESTETO oficiálně končí, přejmováváme se na CHILLTETO. Každý ví, že chilli je naším koníčkem. Proto ho posunujeme na úroveň výš a zakládáme chilli oázu pro všechny, kteří si chtějí po náročném dni trochu odfrknout. Jak jinak než nad chilli.
Oficiální vyjádření našeho týmu:
Řekli jsme si, že není tak důležité podporovat e‑commerce trh skrze marketing. E‑shopů přibývá, daří se jim, to všichni víme. Už se ale méně staráme o duševní pohodu e‑shopařů. Ti jsou často vystresovaní, mají práce nad hlavu, propadají se do depresí a o Vánocích mají prakticky pořád žaludeční potíže. Chceme to změnit. Myslíme si, že pohoda a relax u nás v CHILLTETO nad kvalitním chilli dokáže udělat víc, než desetitisíce vydělané přes zbožáky nebo PPC. Už teď přijímáme první dobrovolníky do našeho legendárního Chillibraní pro rok 2019.
To nejdůležitější už tedy víte. Teď se pojďme mrknout na ty další (již ne tak důležité) novinky:
- Vyrazili jsme do Prahy na školení o PPC Bee. Článek o tomto nástroji sepsala Janča a myslíme, že se jí fakt povedl.
- Chystáme dvě školení: workshop o Shoptetu a taky o vyhledávačích zboží, který je speciálně určený pro e‑shopy s módou a nábytkem.
- Google chce, aby maily byly více dynamické, zážitkové. Podobné webové stránce. Těžko říct, jak přesně si to představuje. Více se dočtete tady.
- Seznam přichází s novým videoportálem TelevizeSeznam.cz. Plánuje na něj slučovat vlastní obsah, ale i další videa.
- Tyinternety.cz vypustily do světa dotazník pro české e‑shopaře. K novým zjištěním o tuzemské e‑commerce můžete přispět tady.
- Největší český e‑shop s kuchyňským zboží Kulina.cz dluží přes 330 milionů korun. Už teď má tři zájemce, kteří by mohli shop zachránit, například Mall Group.
To by bylo za minulý týden vše.
Mějte se krásně a přejeme příjemné aprílové pondělí.
Nikča
Komentáře (0)