Další nálož novinek za minulý týden je zde. Zjistěte, co hýbe světem marketingu.
- Už příští týden pořádáme další setkání pro e‑shopaře BESTETO klub. Mrkněte se o čem bude.
- Pokud se chystáte do Prahy na e‑commerce akci Reshoper, přihlaste se na konzultaci zdarma. Některý z našich markeťáků se vám bude asi 30 min věnovat a probere s vámi ohledně vašeho marketingu, co potřebujete.
- Dali jsme dohromady přehled nejdůležitějších e‑commerce událostí za rok 2018. Zjistěte, co loni patřilo k tomu nej.
- Košík.cz končí s jednorázovými plasty u vybraných surovin, chce je nahradit papírovými, do kterých bude odsypávat zákazníkům podle váhy.
- IKEA je u Čechů oblíbená. Za minulý rok do ní přišlo přes 10 milionů návštěvníků, ale jen polovina z nich něco nakoupila (možná není divu, stačí se chvíli proplétat těmi davy lidí a člověk velmi rychle zjistí, že vlastně nic nepotřebuje).
- Díky nim mají virtuální zrcadlo e‑shopy po celém světě. Mrkněte na československý startup Virtooal — přišli na to, jak si lidé můžou vyzkoušet módní kousky, aniž by museli vytáhnout paty z domu.
- Podvodné e‑shopy Hurá elektro a Prostě elektro vytahaly z lidí během pár dní půl milionu. Nechaly si totiž za zboží zaplatit dopředu. Pak sbalily peníze a zboží samozřejmě nikde.
- Českému e‑shopu Queens s teniskami a street oblečením se daří v zahraničí. Za minulý rok vyslal za hranice zhruba 30 % ze všech objednávek.
- Chcete, aby vaše fotka měla rekordní počet lajků na Instagramu? Možná na to jdete úplně špatně. Stačí postnout vejce. To získalo na této sociální síti neuvěřitelných 30 milionů srdíček.
- Facebook hodnotí zpětnou vazbu na vaši reklamu od uživatelů. Pokud nebude nic moc, reklama se vám prodraží a osloví méně lidí. Facebook se tak chce chránit před podvodnými uživateli.
Mějte fajn týden.
Nikča
15. 01. 2019
Komentáře (0)