- Black Friday zamával čísly v české e‑commerce. Češi utratili na e‑shopech 4,2 miliard korun. To je o 19 % více než loni.
- Heureka si posvítila na názvy produktů. Mrkněte se na rozdíly mezi PRODUCT a PRODUCTNAME.
- Zboží.cz na svém blogu píše o reklamních bannerech — jak je můžete se svým e‑shopem využít.
- Nákup na e‑shopu nekončí objednáním zboží. Zákazník může mít zážitek z toho, jak ho pro něj zabalíte. Přečtete si tipy na Shoptetu.
- Nedělat jiné věci, ale dělat je jinak. Inspirujte se rychlým čtením na Forbes, jak osvěžit marketing vaší značky.
- Podle Reuters byl letošní Black Friday v USA dost drama. Aspoň tedy ve světě e‑commerce, tam prodeje oproti loňsku poskočily o 23 %.
- Kdo jsou nejsledovanější čeští influenceři na Instagramu? Mrkněte se na seznam z Tyinternety.cz. Patří sem Petr Čech nebo Leoš Mareš.
- LinkedIn se s nějakým GDPR moc nemaže. A má tak trošku průšvih — využil totiž bez souhlasu 18 milionů e‑mailových adres k reklamě na Facebooku.
- Letos poprvé nebude Heureka u e‑shopů garantovat doručení do Vánoc. Na blogu radí, jak jim pomůžou výdejní místa během záplavy vánočních objednávek.
- KFC, Burger King a Pizza Hut hlásí v Česku za minulý rok rekordní zisky — 228,3 milion korun. Ty jdou do kapsy polské společnosti AmRest, která je provozuje. Na McDonald’s to ale zatím nestačí — jeho zisk za minulý rok dělal 266 milionů korun.
- Facebook v Česku zase o něco vyrostl, konkrétně v počtu lidí, kteří jsou na něm každý den aktivní: 4,1 milionů (údaje za třetí kvartál 2018).
Interní BESTETO novinka: Máme nový terč na šipky. To je pro nás naprosto zásadní věc, šipkové turnaje totiž dostanou nový lesk a slávu! Všimněte si prosím rozdílu nový a starý terč. Jde vidět, že jsme tomu vysloužilému dali dost zabrat.
To by bylo za minulý týden vše.
Mějte fajn den.
Nikča
26. 11. 2018
Komentáře (0)