Jak se vám v těchto horkých dnech pracuje? Pokud vám to nejde zrovna od ruky, nezoufejte. Rozptylte se čtením marketingových novinek.
- Pustili jsme se do psaní o zahraničních zbožácích. První článek o Polsku dal dohromady Adam. Těšte se na další příspěvky.
- O tom, jak prodávat zboží na Amazonu, mluvil David Cikánek z Expanda v rozhovoru s Mergadem.
- Heureka chystá letní dny dopravy zdarma a v administraci najdete nové statistiky.
- Jupi jou, naše agentura má první dva Bidding Fox majstry! Teď už to máme černé na červenobílém, že lišákovi rozumíme.
- Seznam přišel s novou brandovou kampaní. Přes léto uvidíme třeba reklamu v televizi, která říká, že na Seznamu si každý najde to svoje. Mrknout se na ni můžete tady.
- Jak to vypadá, když v podnikání spadnete na úplné dno? Poslechněte si rozhovor na MladýPodnikatel.cz o Matyho Smoothies.
- Češi mají méně sledujících, ale nebojí se toho. Tyinternety.cz píšou o tom, jaké jsou světové a tuzemské trendy na Instagramu.
- Některé prodejny Euronicsu se přejmenují na Datart. Počet Datart prodejen se tak v Česku a na Slovensku zdvojnásobí.
- Podnikání se meze nekladou. Britský startup prodává bezdrátové reproduktory vyrobené z použitých tenisových míčků, které odpalovali hvězdní hráči.
- Dokáže ve výsledcích vaší reklamy na Facebooku udělat rozdíl to, zda do ní zapojíte smajlíky? Podle Newsfeedu ano.
- Došla vám přes aplikaci WhatsApp nabídka poukázek do Lidlu na nákup v hodnotě 1 500 Kč zdarma? Tak bacha na to, jde o podvod. Vyplnění dotazníku vás naopak může nějakou tu korunu stát.
BESTETO interní novinka: Pracovní týden jsme si osvěžili výrobou barefootových sandálků. Bylo to dobrodružné, docela namáhavé, ale výsledek stál za to. Někteří z nás už do nich šlápli a my ostatní se těšíme, až je prubnem.
To by bylo z novinek vše, mějte se krásně a nezapomeňte v těchto horkých dnech na pravidelný pitný režim!
30. 07. 2018
Komentáře (0)