Představte si, že se blíží Valentýn a vy máte akci na prsteny. Na Black Friday zase chystáte výprodej elektroniky a před Vánocemi máte 20% slevy. Jak na to zákazníky upozornit? V novém rozhraní AdWords velmi jednoduše.
Už nemusíte pro každou akci vytvářet další inzeráty, doplňovat to do popisků nebo podstránek. Nové rozhraní AdWords totiž přineslo i rozšíření inzerátu u propagaci. A to nás opravdu baví. Pokud má váš obchod nějakou akci, dá se s ní dobře vizuálně pracovat.
Jak na to
Rozšíření o propagaci vytvoříte na kartě Rozšíření, stanovíte o jakou příležitost se jedná – na výběr máte z 11 příležitostí nebo nevybírejte žádnou konkrétní. Nastavíte typ propagace jako sleva v procentech nebo peněžní sleva, a pro jaké produkty platí. V podrobnostech propagace můžete nastavit podmínky akce – například pro nákup nad 500 Kč nebo s použitím slevového kódu. Na závěr zadáte od kdy do kdy se bude propagace zobrazovat.
Obr. 1: Ukázka nastavení
Podívejte se na ukázku 3 inzerátů s propagací. I takhle může vypadat váš inzerát.
Obr. 2: Inzerát na sv. Valentýna
Obr. 3: Inzerát na akci Zpátky do školy
Obr. 4: Vánoční inzerát
Obr. 5: Seznam všech příležitostí, které můžete v Rozšíření o propagaci využít
Chyťte příležitosti za pačesy a zviditelněte své prodejní akce. Třeba hned na Den otců 17. června. Připomeňte zákazníkům, že tatínci u vás nakoupí výhodněji.
Nevíte si s nastavením rady? Ozvěte se nám. Se správou inzerce i nastavováním všech typů rozšíření máme bohaté zkušenosti.
Komentáře (0)