Hola hola, květen volá. A říká, že má pro vás další marketingové novinky. Mrkněte na ně.
- Přinášíme jeden videorozhovor Mergada s našim marketingovým konzultantem Martinem. Bavili se o tom, na co si dát pozor při inzerci na specializovaných vyhledávačích zboží (Favi, Biano, Glami).
- Přečtěte si, k jakým změnám v obchodních podmínkách na Heurece došlo s příchodem GDPR.
- Uber to se svým vzlétnutím do vzduchu myslí vážně. Přinesl další ukázky toho, jak by jeho létající taxíky mohly vypadat.
- Co takto si dát na snídani místo klasického chleba ten ze cvrčků? Toto spečl pečivo od českého startupu SENS si můžete koupit v Penny Marketu.
- Facebook vydělal za první čtvrtletí 2018 z reklamy víc, než ve stejném období loni. Příjmy stouply o 50 %.
- Češi se prý v obchodech nerozčilují tolik, jako například Slováci. Chování zákazníků v obchodech sledoval skoro rok a napsal o tom divadelní hru. Mrkněte, o kom je řeč.
- Vodafone kupuje v Česku a dalších zemích UPC a to za 471 miliard korun, což je pro tohoto mobilního operátora jedna z největších akvizicí v historii.
- Newsfeed napsal o tom, proč se vyplatí používat ne osobní, ale business profil na Instagramu, pokud máte firmu. Například kvůli dostupným statistikám.
- Víte, že Seznam má svou vlastní stránku na Facebooku, která se týká reklamy? Najdete ji tady.
Interní BESTETO novinka: stěhování bylo úspěšně dokončeno. Obchodní tým vyměnil kancelář, a tak když půjdete kolem Minské 13, můžete na nás houknout skrze naše okna, která máme do ulice. Přikládáme fotku z horlivého procesu stěhování, které už je (naštěstí) u konce a vše je opět na svém místě.
A to by bylo pro tento týden vše. Užívejte víkend a těšte se na další várku marketingových novinek zase příští pátek.
11. 05. 2018
Komentáře (0)