Víte, jak se přihlásit do Dnů dopravy zdarma na Heurece (DDZ)? Na co je potřeba pamatovat a jaké jsou (ne)výhody akce? Mrkněte se.
Jak se přihlásím?
DDZ na Heurece začínají už příští týden. Akce bude poprvé trvat tři dny a to od 13. listopadu (start ve 12:00 hod) do 15. listopadu (konec ve 23:59 hod).
1. Přihlaste se na Heureku. Rozbalte nabídku vpravo nahoře a klikněte na “Správa e‑shopů”.
2. V levém sloupci zvolte “Dny dopravy zdarma”.
3. Vyskočí na vás tato tabulka, ve které musíte zatrhnout všechny podmínky. Zároveň zadáte způsob dopravy zdarma pro váš e‑shop. Účast potvrdíte a je hotovo.
Hodí se vědět
- Pokud chcete akci zviditelnit, stáhněte si bannery Heureky s logem DDZ a vložte je na svůj e‑shop. Bannery najdete na stejné stránce, přímo pod registračním formulářem.
- Máte víc e‑shopů a chcete DDZ jen na některém z nich? Heureka tuto možnost nabízí, stačí si opět na stránce s registračním formulářem zvolit, který e‑shop do akce přihlásíte.
- Do 13. listopadu (9:00 hod) máte čas splnit podmínky, se kterými jste souhlasili. Poté Heureka e‑shopy kontroluje.
- Loga přihlášených e‑shopů se zobrazují na této stránce. Můžete si tu vyhledat, kdo se letos do akce zapojí.
- Heureka uhradí polovinu nákladů na dopravu u těch objednávek, které zákazníci zadali přes Heureka košík.
- Pokud se e‑shopy do DDZ nezapojí, košík jim během těchto dvou dnů nebude fungovat. Více informací najdete tady.
(Ne)výhody akce
Jak vidíme v BESTETO hlavní výhody a nevýhody Heureka DDZ?
- Pravděpodobně se vám zvýší návštěvnost a tržby.
- Letos se akce poprvé koná 3 dny. Což je zároveň výhoda i nevýhody. Zákazníci mají na nákupy dostatek času, návštěvnost se nejspíš zvýší. Pro vás to znamená zatnout zuby a pracovat ještě víc, než v minulých ročnících.
- Musíte dotovat dopravu, náklady na ni jen tak nezmizí.
- Náročnost celé akce je veliká. Vaši skladníci se nejspíš nezastaví a i další členové vašeho týmu si užijí pěkný kolotoč.
Pokud pořád zvažujete, jestli se do akce zapojit, zkuste se zeptat kolegů e‑shopařů v některých facebookových skupinách na jejich zkušenosti. Mrknout můžete i na infografiku Heureky z minulého roku.
Inzerujete na Heurece a nevíte si s něčím rady? Ozvěte se nám, mrkneme na to.
Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.
Komentáře (0)