Mrkněte, co se událo v posledním srpnovém týdnu v marketingových vodách.
- Trápí vás opuštěné košíky na vašem e‑shopu? Mrkněte se, jak s nimi dál pracovat, poradí vám náš marketingový konzultant Martin Čtvrtníček.
- Bude další PPC na stojáka! Tentokrát u nás v Bestetu přivítáme profíky z igloonetu. Tak dojděte.
- Káťa Šmajzrová napsala o tom, jestli se data v Mergadu můžou lišit od těch v Google Analytics.
- Nově můžou e‑shopaři na Heurece zasílat skrze tag DELIVERY_ID informace o dalších výdejních místech (Zásilkovna a DPD), které se zákazníkům zobrazí v detailu produktu.
- Shoptet připravil rozhovor s UX designerem a CRO specialistou Janem Kvasničkou. Mluví třeba o tom, jak zvýšit návštěvnost e‑shopů.
- Slevomat odteď patří Britům. Společnost Secret Escapes v něm tak získává 100% podíl, stejně jako ve Zlevomat.sk a Skrz.cz.
- Vyklubala se z tebe Oprah! Tak okomentovala na svém Facebook profilu Pavlína Louženská z agentury 2FRESH rozhovor s Jirkou Rosteckým. Tak si ho pusťte, povídání o úspěchu, nemoci i samotě stojí za poslech (i zhlédnutí).
- Chytrýbalík.cz a Zaslat.cz v budoucnu jako jedna firma? Není to vyloučené, říká spoluzakladatel Zaslat.cz Miroslav Michalka.
- Youtube lehce obměnil své logo a přichází s několika novinkami v mobilní aplikaci.
- Milovníci Applu si můžou do diáře zapsat 12. září 2017. Ten den totiž tato kalifornská firma představí Iphone 8.
- Newsfeed píše o certifikaci Blueprint. Podle Facebooku jde prý o jasný ukazatel toho, že jste expert na facebookovou reklamu.
A tentokrát pro vás máme velkou interní novinku z Besteta: našemu PPC specialistovi Lukášovi se narodila holčička Zora. Máme z toho velkou radost a doufáme, že se jí na tom našem kulatém světě bude líbit.
Mějte přehled o tom, co je v Bestetu nového. Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.
01. 09. 2017
Komentáře (0)