V Bestetu máme několik srdečních záležitostí. Patří mezi ně i přednášky PPC na stojáka (a taky chilli papričky, ale o těch zas někdy příště). Proto nás těší, že už teď víme, kdy se znovu uvidíme: všechny nadšené pépécéčkaře opět přivítáme po prázdninách u nás v Nekavárně.
Bližší informace o akci jako termín, řečník a obsah přednášky vám tradičně oznámíme asi měsíc dopředu. Takže se nemusíte bát, že vám něco uteče. Mezitím si můžete připomenout všechna setkání, která jsme doposud připravili.
Náš tip: Rádi byste si osvěžili, co jste se na přednáškách dozvěděli? Mrkněte na odkazy v seznamu, (téměř) v každém najdete přednášky řečníka.
Na co se můžete těšit?
- #1: listopad 2016 — s PPC specialistou na volné noze Kájou Rujzlem jsme měli historicky první PPC na stojáka. Vykládal o zvýšení výkonu produktových kampaní v Adwords a Skliku.
- #2: prosinec 2016 – s Jirkou Lesňákem z Skliku jsme mluvili o automatizaci správy PPC reklam nástrojem ppcHIT.
- #3: únor 2017 – potřetí jsme si vykládali s Michalem Filípkem z Business Factory o produktových kampaních na Facebooku.
- #4: březen 2017 – tentokrát si všichni návštěvníci odnesli 30 tipů pro správu PPC reklamy, o kterých se často nemluví. Povídal o nich specialista PPC reklamy v Bestetu Jirka Homola a 70 slajdů stihl za úctyhodných 90 minut!
- #5: duben 2017 – přijel za námi SEO specialista Lukáš Pítr, který posluchače seznámil s rešeršemi okolo psaní PPC inzerátů.
15. 05. 2017
Komentáře (0)