Od čtvrtka 20. 4. 2017 se mění výpis nabídek e‑shopů v produktových detailech e‑shopů. Výpis se přiblíží tomu, na co jsme zvyklí z Heureky.
Jak změnu komentuje Zboží.cz
Co všechno se změní a proč, si můžete přečíst ve zprávě od Zboží.cz:
„Hlavní změna spočívá v počtu zobrazených nabídek produktu. Namísto dosavadních sedmi pozic budou první tři k dispozici pro aukci, dalších pět se bude řadit podle ceny od nejlevnější,“ představuje hlavní novinku Milan Šmíd, manažer Zboží.cz
Jednou z hlavních rolí Zboží.cz je, vedle poradenství a inspirace, poskytnout lidem možnost jednoduchého a rychlého srovnání cen. „Z toho důvodu budeme na čtvrté až sedmé pozici zobrazovat ty nejlevnější nabídky. Samozřejmě zde klademe důraz na jejich zřetelné oddělení v detailu produktu tak, aby se mezi nimi lidé mohli jednoznačně orientovat,“ říká Šmíd.
Na tuto úpravu bude bezprostředně navazovat nové hodnocení e‑shopů, které v tomto zobrazení bude mít mezi faktory zatím nejmenší váhu. Důvod popisuje Milan Šmíd: „Abychom dokázali e‑shopům zajistit férové podmínky, proto na kvalitním sběru hodnocení intenzivně pracujeme.“
Pro připomínky i otázky je všem zájemcům k dispozici známá adresa zbozi@firma.seznam.cz.
Co změna přinese e‑shopům z pohledu Besteta
Co přinese změna e‑shopům a návštěvníkům Zboží.cz, se teprve uvidí. Tato změna ale dává smysl a věřím, že bude přínosem. Zatím se můžete podívat na náhled na obrázklu. Ve čtvrtek odpoledne případně v pátek už bude novinka viditelná pro všechny uživatele Zboží.cz.
Komentáře (0)