Co mne zaujalo za poslední týdny v naší marketingové branži? Naváži na minulý přehled marketingových novinek. Mám pro vás totiž rovnou 13 zajímavostí, přičemž některé znalcům problematiky pořádně zamotají hlavu. Posuďte sami.
- MailChimp už není nástrojem jen pro e‑mail marketing. Oznámil podporu tvorby reklam na Facebooku.
- Heureka popsala, jak bude vypadat podpora EET při platbě kartou v Heureka Košíku.
- Proběhl PPC Camp. Náš kolega Jirka si akci chválil moc. Tady jsou poznámky od Karla.
- Jirka Koutný převedl službu Collabim ze sebe jako OSVČ na Collabim s.r.o. Následně oznámil funkci jednorázového měření pozic.
- Fulltextové vyhledávání Seznam.cz navýšilo velikost sitemapy, kterou zpracuje. Počet URL ve výši 50.000 zůstal zachován. Oznámili také zrychlení freshbota.
- Pan Mergado vydal souboj aplikací Pricing Monitor a Pricing Rank či varování před tím, že některé, např. affiliate, služby mohou Vaše XML uveřejnit pro uživatele i bez jejich přihlášení. Tím je mohou najít i např. fulltextové vyhledávače.
- V Skliku se mluvilo o ETA inzerátech. A nové ploše na hlavní stránce Seznam.cz.
- CZ.NIC vydal zajímavý report k doméně CZ za rok 2016.
- Vyhledávač DuckDuckGo oznámil překročení hranice 15 mil. vyhledávání denně.
- Mergado Marketing Pack pro Prestashop umožní nově hlásit konverze kromě Heureky či Zboží.cz také do NajNákupu či Pricemanie.
- Rohlík.cz rozšířil počet měst kam doručuje.
- V úterý pořádáme v Nekavárně PPC na stojáka o produktových reklamách na Facebooku.
- Připravujeme Besteto týden o tuningu reklamy ve vyhledávačích zboží. Tímto Vás na něj zveme!
10. 02. 2017
Komentáře (0)