Na minulé novinky s ročními bilancováními českých osobností tentokráte navázal MailChimp hromadou čísel, Atlassian oznámil koupi nástroje Trello a mezi další důvody pro umístění webů na httpS se přidá Firefox. Podívejte se na přehled marketérských novinek podrobněji.
- MailChimp uveřejnil svůj roční report. Najdete v něm například, že v roce 2016 nasadil 451 nových serverů, pracovalo pro něj 560 zaměstnanců, e‑shopů bylo napojeno 85 tis. a celkem odeslali cca 246 mld. e‑mailů.
- Atlassian, globální tvůrce řešení pro vývojáře software, koupil oblíbený nástroj Trello.
- Firefox začne upozorňovat na přihlašovací formuláře, nebude-li stránka na httpS.
- iPhone oslavil 10 let na trhu.
- Aplikace Feed Image Editor a Data Owl uveřejnily nové verze s vylepšeními.
- Rohlík.cz uvedl na trh první vlastní privátní značku.
- Heureka popsala aktuální změny v produktovém katalogu.
- Připravujeme konzultační týden o vyhodnocování výsledků e‑shopu. Ještě se můžete přihlásit.
13. 01. 2017
Komentáře (1)
Kks dobre spísaný článok všetkého dôležitého zrejme tieto mini výcuci dôležitých a zaujímavých správ o it marketingu apod. začnem u vás sledovať častejšie.