Při sestavování reportů pro klienty mne uhodil do očí zánovní zdroj návštěvnosti e‑shopů. Jmenuje se Sleviště.cz a protože jsou výsledky u některých e‑shopů zajímavé, rozhodl jsem se o této službě zjistit podrobnější informace.
Sleviště.cz je satelit Hledejceny.cz
Portál Hledejceny.cz neustále pracuje na zdokonalování služeb pro své uživatele. Ne vždy je ale možné všechny funkce a myšlenky realizovat přímo na hlavní doméně www.hledejceny.cz. Jeho autoři proto připravili “boční” projekt, kde testují, jak uživatelé reagují na jejich nápady. Jmenuje se Sleviště.cz. Z počátku to byl jen nevýznamný satelit, co občas přivedl „nějakou“ návštěvnost a výsledky na Hledejceny.cz moc neovlivňoval. Postupem času ale rostl a nyní jsou e‑shopy, u kterých přináší vyšší tržby, než samotné Hledejceny.cz.
Vyšší návštěvy i tržby!
Návštěvnost z tohoto zdroje je velmi zajímavá, ale má to i úskalí. Nejde ovlivnit. Nerozhodnete o tom, které produkty zde chcete zobrazovat, nejde nastavit cena za proklik a kredit se automaticky strhává z administrace Hledejceny.cz. Cena za proklik je zhruba 1,5,- Kč.
Návštěvnost i tržby se Vám zapíší do statistik v administraci Hledejceny.cz, ale sečte se i s návštěvností ze samotných Hledejcen, to komplikuje vyhodnocení. Tento zdroj musíte vyhodnotit až v Google Analytics.
Vyšší tržby e‑shopu ze Sleviště.cz
Pokud byste s inzercí na Sleviště.cz, Hledejceny.cz či jiných vyhledávačích zboží potřebovali pomoci, napište nám. Rádi Vám pomůžeme.
Náhled hlavní stránky Sleviště.cz.
Komentáře (0)