Večer s Katkou ze Shoptetu – zápisky, fotky, videa

Chcete uspořádat večer s pozitivní atmosférou, plný spokojených lidí, kteří se na vás budou usmívat? Pozvěte si na pokec jako hosta Katku Dvořákovou ze Shoptetu!

Ve středu 12. října 2016 jsme uspořádali již třetí pokec s hostem na téma blízké e‑shopům. Z Prahy si za námi přijela povídat Kateřina Stanislava Dvořáková, obchodní ředitelka Shoptetu. A o čem všem jsme si povídali?

O Katce Dvořákové

Katka pracuje v Shoptetu asi 4 roky a práce mezi spoustou chlapů ji baví.

Na starost má spoustu věcí např. spolupráci s partnery ale někdy i povídání si s klienty na Facebooku.

Katka se každé ráno od 10 h účastní krátké celofiremní porady. V tuto dobu do Shoptetu nevolejte. ;-)

Katčiny obrazy si můžete koupit v e‑shopu KSD-art.cz, který běží na Shoptetu. Šablonu si Katka sama upravila včetně úprav přímo v html kódu.

O Shoptetu

V Shoptetu aktuálně pracuje asi 35 lidí, z toho 13 ve vývoji. Mezi zaměstnanci je 6 žen. Stále se hledají noví sikovní vývojáři.

Na Shoptetu běží více než 9 tisíc e‑shopů, které zaznamenají denně asi 96 tisíc objednávek v hodnotě přes 38 miliónů Kč denně.

Helpdesk denně vyřídí kolem stovky dotazů. Zvládají to 4 lidi. Všechny dotazy jsou vyřízené do dvou dnů, asi 80 % dotazů během pár hodin.

Nejpoužívanější šablonou je Pop. od této šablony dál jsou všechny šablony responzivní.

Velkým zlomem pro Shoptet bylo ukončení provádění individuálních změn. Díky tomu má celý tým vývojářů prostor připravovat nové funkce a vylepšovat stávající. Pokrok od té doby je neskutečný

Shoptet se inspiruje u svých klientů. Podněty pro nové funkce získává z knihy přání, ale i z diskusí na Facebooku. Velmi dobře na Facebooku funguje poradna, kde si radí klienti mezi sebou.

Shoptet se připravuje na EET. Cenné informace z provozu si slibují od první vlny, která se nebude týkat e‑shopů.

V plán jsou kromě EET i společný admin pro více e‑shopů, mutace do řady dalších jazyků, systém pro anglický trh, šablonovací systém, posilování bezpečnosti a další zjednodušování systému. Průběžně se doplňuje nápověda a aktualizují funkce.

O všem možném i poměrně netradičně

Česká pošta je podle provozovatelů e‑shopů super. Rychle doručuje zboží a v případě ztráty či poničení zásilky vyplatí hodnotu balíčku, která byla uvedená při podání. Ostatní dopravci vyplácí jen nákupní cenu zboží, což je pro e‑shopy nedostatečné. Slabinou České pošty je elektronické podání, ale přes Balíkobot to jde v Shoptetu jednoduše vyřešit.

Inspiraci ze zahraničí čerpá Shoptet u Shopify a BigCommerce.

Pro interní komunikaci se v Shoptetu používá Slack, který nahradil ICQ.

Jaký byl Shoptet večer s Katkou

Večer byl moc fajn. Katka odcházela spokojená a potěšená tím, jak jsou eshopaři se Shoptetem spokojení. Lidi se dobře bavili, spoustu se toho dozvěděli, něco dobrého zbaštili a dobře naladění odcházeli s tím, že se k nám vrátí jako klienti, nebo účastníci dalších akcí. A to ještě spousta lidí sledovala pokec v přímém přenosu na Periscopu. Moc pěkná akce to byla. Děkujeme všem, co přišli a zapojili se do diskuse. A velký dík patří Katce, která je skvělá vypravěčka a nositelka dobré nálady. Těšíme se na další večery!

13. 10. 2016

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.