Tento týden, ne-li tento měsíc je jednou z největšších novinek spuštění dynamického retargetingu od Skliku pro všechny e‑shopy. Co se událo ve světe marketingu dál?
- Sklik a spuštění dynamického retargetingu. Co umí? Díky propojení s feedem na Zboží.cz není potřeba upravovat retargetingový kód, nebo zadávat inzeráty a nahrávat bannery a tak se vždy zobrazuje aktuální nabídka s akutální cenou.
- Ve Zboží.cz umožňují řadit do kategorií i samostatné nabídky. Jak ale vyhodnocovat proklikovost?
- V Heureka.cz upravují sekci “Kalendáře” a to může mít za následek vypadnutí nabídky z katalogu. Nebojte, bude to jen na krátký čas.
- V Elektronické evidenci tržeb se dějí úpravy, na které si dejte pozor.
- Rady z Newsfeedu k odstartování mezinárodní kampaně na Facebooku.
- Pokud jste začínající copywriter a hledáte inspiraci pro zlepšení, tak můžete zkusit video rozhovor a článek s tipy od Jirky Rosteckého a Radky Legerské.
- Jak se nám líbil ShopCamp? To si můžete přečíst ve článku sluníčkáře a hejterky.
- Tipy na přípravu Vánočního období najdete na blogu, ale pokud byste rádi tipy k Vánočním PPCčkům, tak Jirka napsal několik řádků.
- Rádi vám pomáháme, to víte. Konzultace samo sebou stále plánujeme a vymýšlíme, v čem všem bychom vám mohli pomoct. Občas si ale necháme rádi pomoct a poradit i my a to je jeden z důvodů, proč jsme pozvali Katku, obchodní ředitelku Shoptetu, za námi do Brna na “Rady e‑shopům”. Jednoduše budeme vyzvídat co v Shoptetu zvládlo a co plánují. Pokud provozujete e‑shop a rádi byste vyzvídali s námi, tak se stavte na večerní pokec i vy!
- Recenze a tipy na používáni aplikace Bidding fox od naší marketingové konzultantky Katky.
23. 09. 2016
Témata:
Bidding Fox
, Copywriting
, Heureka
, Marketing
, PPC reklama
, Sklik
, Vánoce
, Vyhledávače zboží
, Zboží.cz
Komentáře (0)