Před nějakou dobou jsme se na našem blogu zaměřili na katalog firem Firmy.cz, které spadají pod Seznam.cz. V dnešním článku se detailněji podíváme na nastavení firemního zápisu na Google, který zde najdete pod názvem Moje firma. Díky zápisu se budete lépe zobrazovat ve vyhledávání, na mapách Google i na sociální síti Google+.
Máte či nemáte založený účet?
Doporučuji začít tím, že si ověříte, zda Vaše firma již takový zápis na Google má. Zjistíte to jednoduše tak, že ve vyhledávacím okénku napíšete název Vaší firmy. V našem případě jsme zadali Besteto a na pravé straně se zobrazil firemní zápis. V případě, že firemní zápis nenaleznete, doporučuji si ho založit. Nebojte se založit účet přes jakýkoliv e‑mail registrovaný na Google. Následně lze přidělit vlastnická práva i na jiný e‑mail.
Vylaďte si zápis do detailů
V dalším kroku na Vás bude čekat vyplnění kontaktních údajů. Pokud máte e‑shop a nemáte kamennou pobočku, není to problém. Doporučuji zde potom uvést doručovací adresu. Adresa v případě absence kamenné pobočky zůstane skrytá, ale Google Vám bude moci doručit ověřovací dopis s unikátním kódem. Naopak v případě většího počtu poboček lze adresy do firemního zápisu nahrát pomocí nástroje hromadného nahrávání. Velmi důležité je také telefonní číslo, které uživatelům na mobilních telefonech umožňuje rovnou telefonovat. Počet kliknutí a volání nebo také počet dotazů na trasu do Vaší firmy si lze následně kontrolovat ve statistikách.
Pohrajte si s fotkami! Ukažte interiér i zaměstnance
Správa fotek nabízí mnoho možností, jak se svou firmou pochlubit. Kromě klasického loga a profilové nebo titulní fotky se nebojte pochlubit také záběry z prodejních prostor, ukažte své produkty a představte zákazníkům svůj tým. Díky fotografiím produktů pomůžete zákazníkům představit Vaše hlavní portfolio, TOP produkty nebo produkty dle sezóny. Fotky navíc mohou přidávat přímo spokojení zákazníci. Google také nabízí vytvoření virtuální prohlídky.
Recenzí není nikdy dost, na Google obzvlášť
Ve firemním zápisu na Google se zákazníkům s informacemi o Vás zobrazí i počet recenzí a jejich průměrná hodnota. Recenzi lze přidat kdykoliv, není navázaná na nákup. Oslovte tak například své fanoušky na Google+ nebo se zmiňte v newsletteru o svém novém zápisu a poproste o přidání recenze. Na tyto recenze (ať už záporné či kladné) doporučujeme následně reagovat. Nezapomínejte na to, že odpovědi jsou veřejné, proto byste měli zachovávat přátelský a milý přístup a někdy také chladnou hlavu :)
Komentáře (0)