Po půl roce testování nabídl Seznam novou sekci článků. Co to znamená, jak to vypadá a co s tím můžou dělat PPC specialisté?
- Od čtvrtka 18. 8. 2016 najdte na domovské stránce Seznamu články z jiných médií. Algoritmus bude doporučovat články každému uživateli na míru.
- Co tedy znamenají články z více médií pro PPC specialisty? Sklik radí.
- Elegantní vzhled, přehledná a hlavně přesnější data. To je nová podoba Statistik hledanosti.
- Lukáš Pítra si poprosil o AdWords skript, který by kontroloval reklamní skupiny Shopping kampaní, jestli se ve všech inzerují produkty. Hana Kobzová reagovala poměrně rychle a jeden takový skript napsala.
- Jak využívají zákazníci Mergada Mergado nejčastěji? Luďa napsal na blog první část ze tří.
- Petra Pacáková tweetla info, že v polovině září 2016 bude veřejná beta dynamického retargetingu v Skliku. Více PPC informací z #PPCoffline najdete pod hashtagem.
- Náš PPC Specialista Lukáš napsal článek, kde srovnal období před a po spolupráci. Já myslím, že klient může být s jeho prací spokojený.
19. 08. 2016
Komentáře (0)