Celý týden konzultujeme a školíme, zařizujeme nové projekty a těšíme se, až vám všechno ukážeme. Zatím vám ale můžeme předávat jen malé “sneakpeeks”.
- V minulém článku jsme se bavili o tom, jak Sklik přidal nové rozměry bannerů. Dnes bych vám ráda připomněla, jak nejrychleji importovat bannery.
- Sklik nám také zjednodušil nastavení přístupů.
- A aby toho nebylo málo, tak si v Skliku můžete nově pokročile filtrovat! Co a jak můžete filtrovat najdete na Sklik blogu. #sklikrulez
- Vychytávky v Mergadu! Využít můžete vylepšení hromadných pravidel a také nové aplikace.
- Shoptet píše o copy tricích, které vám pomůžou při rozjezdu nebo vylepšení e‑shopu.
- O Facebookových reklamách a podmínkách jsem už psala v nedávném článku. Facebook ale přináší nová a složitější pravidla. #OK
- Přechod na HTTPS kvůli Seznam.cz Vyhledávání už odkládat nemusíte. ;)
- Seznam pokračuje ve vylepšování výsledků vyhledávání a nyní si posvítil na odkazové lišty.
- Nejdražší klíčová slova na AdWords v Británii se pohybují kolem 150 GBP. Mě ani moc nepřekvapuje, že to vyhrál zrovna ten hazard. :-)
- Zboží.cz spustilo pokročilé měření konverzí. V článku najdete proč a jak pokročilé měření nasadit.
- Kdyby vás zajímalo jak funguje Google, můžete se podívat na záznam a něco málo si přečíst.
15. 04. 2016
Komentáře (0)