Nekonference Vyhledávače zboží 2015 bude mít, kromě tradičních vyhledávačů zboží, dvě podtémata. Jedním budou produktové kampaně mimo vyhledávače zboží, druhým nezbytná analytika. A právě o analytice nám přijede povídat Romana Velflová z Media.
Kdo je Romana Velflová
Šikovná marketérka, kterou najdete v týmu marketingové agentury Medio. Ta patří ke světlým výjimkám, které v ČR dokáží školit Google Analytics smysluplně a v praxi pracují s řadou dalších nástrojů. Včetně zajímavé Kebooly. Romana tak doplní Filipa Podstavce v analytické části programu o kapku jiný pohled. Mluvit by měla o vyhodnocování návštěvnosti z vyhledávačů zboží a řeč přijde i na Heureka Košík.
Proč přijít diskutovat s Romanou
- je to šikovná odbornice se zkušenostmi
- stojí nohama na zemi
- použije Google Analytics, které používáte vy nejspíš také
- osobně budeme diskutovat její zkušenosti z praxe
Celý program najdete na stránce nekonference,
jste-li registrování, moc se těším na setkání s vámi.
Pokud jste to ještě nestihli, tak vás zklamu. Sál je již plně obsazen a další přihlášky nepřijímáme. Můžete si ale zaregistrovat e‑mailový zpravodaj Besteto. Pošleme informace jak o výstupech z nekonference, tak pozvánku na nekonferenci příští, až to bude aktuální. Zaregistrovat zdarma odběr zpravodaje >
Komentáře (0)