V úterý 26. května 2015 budeme mít v rámci nekonference Vyhledávače zboží 2015 konzultační místo. Se zájemci z řad e‑shopů se budeme bavit o tom, jak zlepšit výsledky internetového marketing a celkově jejich e‑shopu. Zaregistrujte se, a přijďte si nechat poradit, jak může Váš e‑shop vydělat více.
Jak budou konzultace fungovat?
- Téma konzultace závisí na vás. Můžete se ptát, můžeme společně projít vaše výsledky a doporučit vám, čemu se v rámci marketingu na internetu věnovat, kde máte největší potenciál na zlepšení.
- Přidělte nám přístup do Google Analytics pro uživatele nekonference@besteto.cz a dostanete od nás stručnou analýzu návštěvnosti.
- Věnovat se vám budou Vladimír Přichystal, Jiří Guňka a Vladimír Trevisan.
- Délka konzultace 20 – 30 min.
- Nutná je registrace přes formulář na konci této stránky.
- Přesný čas si domluvíte přímo na nekonferenci, jakmile projdete prezentací.
Věřím, že si z konzultace odnesete užitečné informace. Každý, kdo na konzultaci přijde, si odnese malou pozornost.
18. 05. 2015
Komentáře (2)
Dobrý den, Václave, na párovací nástroj v Mergadu se můžeme podívat na nekonferenci.
Výsledky Zboží.cz klesají u řady klientů, ale často je to tím, že se nevyužívá bidding ve fulltextu, který byl spuštěný společně s novým designem.
S e‑mail marketingem vám rádi pomůžeme. Stavte se na konzultaci během nekonference a pobavíme se o tom. Na statistiky v GA se podívám a řekneme si, kde je největší prostor na zlepšení výsledků.
Dobrý den, Váš e‑mail jsem dnes našel ve spammu, proto píšu nyní. Zajímal by mě párovací nástroj Mergada pro Heureku a taky porovnání návštěvnosti Heureka vs Zboží. U nás před pár lety mělo Zboží s Heurekou srovnatelné výsledky a nyní, především se změnou nového designu Zboží na konci minulého roku došlo k výraznému propadu Zboží u nás. Otázkou je, zda je tohle obecný trend, nebo špatná optimalizace pro Zboží u nás.Dále bych se chtěl zeptat, jestli se také zabýváte e‑mailingovým marketingem. My máme v tuto chvíli cca 90 000 e‑mailů od skutečných zákazníků v databázi a nijak s nimi nepracujeme, občas rozešleme zpravodaj na všechny e‑maily, ale to je tak vše, co v tuto chvíli činíme. Jsme hodně specifická firma, myslím, že jsme slušní obchodníci, ale technické věci a marketing zůstávají hodně upozaděné. Poslal jsem Vám přístup do GA a budu rád, když se budeme mít čas o tom pobavit.
Václav Zahrádka
vasek@online-sport.cz