Produktové kampaně v PPC reklamních systémech jsou PPC reklamě ve vyhledávačích zboží podobné velice. Pozvali jsme proto Davida Velechovského z Skliku, aby s námi diskutoval právě o produktových kampaních. Přijďte s ním diskutovat také!
Kdo je David Velechovský
Spolunáčelník Skliku. Odborník na PPC reklamu. Znalec „inside“ dat z fungování PPC reklamního systému, tedy pro naši diskusi člověk nadmíru povolaný.
Takhle to Davidovi slušelo vloni na nekonferenci PPC reklama.
Proč přijít diskutovat s Davidem
- protože je to velký odborník
- podobnosti a odlišnosti produktových kampaní v Skliku a na Heurece či Zboží.cz jsou inspirativní
- protože oproti jiným, tradičním, Davidovým vystoupením, je Leitnerka malá a diskuse tak může být velice intenzivní
- protože Sklik koupil technologii PPChit a pracuje na její integraci
Přijďte s Davidem diskutovat na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015!
05. 05. 2015
Komentáře (0)