Získejte audit návštěvnosti zdarma!

Provozujete e‑shop a rádi byste zvýšili jeho tržby? Chtěli byste snížit náklady na inzerci a přitom nepřijít o objednávky? Chtěli byste vědět, jak dobře se o váš e‑shop stará marketingový specialista nebo agentura? Nechte si zpracovat zdarma audit návštěvnosti! Získáte tipy, co můžete zlepšit.

Proč audit návštěvnosti

I když pracujeme pro desítky internetových obchodů, stále nás některé věci dokáží překvapit. E‑shopy s milionovými tržbami neměří návštěvnost, zdroje tržeb a návratnost investic do reklamy, i největší a nejuznávanější agentury dokážou udělat začátečnickou chybu a čeho jsou schopní někteří vývojáři, to si nemusíme povídat… I ty největší problémy je často jednoduché vyřešit, stačí, když se na fungování e‑shopu podívá nezaujatý člověk se zkušenostmi. A právě tuto službu jsme se rozhodli e‑shopům nabídnout.

Získejte audit zdarma!

V termínu od 18. do 30. června 2014 zpracujeme každý pracovní den jednomu e‑shopu audit návštěvnosti zdarma. Zařaďte se mezi prvních 9 e‑shopů, které se do akce přihlásí! Pokyny k přihlášení jsou na konci článku, přihlášený e‑shop musí splnit podmínku minimálních ročních tržeb.

Pro koho je audit vhodný?

Pro internetové obchody, které chtějí vydělávat víc a které:

  • mají tržby alespoň 500 tisíc Kč ročně,
  • investují, nebo chtějí investovat do internetového marketingu,
  • mají chuť, čas a lidské kapacity na rozvíjení marketingových aktivit.

Audit návštěvnosti vám přinese

  • pohled nezávislého odborníka na vaše podnikání,
  • report návštěvnosti a tržeb pro hlavní zdroje návštěv podle Google Analytics,
  • tipyrady, co zlepšit, kam zaměřit pozornost, a čím se naopak nezabývat,
  • impuls zvenčí, novou chuť do rozvoje e‑shopu a marketingu na internetu.
18. 06. 2014

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.