Personalizace a automatizace 2014: fotky a prezentace

Kuba Černý z Persoo představil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 jak základy automatizované personalizace webu, tak úhel, kterým na věc kouká český software Persoo.cz.

O čem Kuba mluvil:

  • Nákupní cyklus a životní cyklus zákazníka
  • Příklad dynamicky generovaných bannerů s nabídkou na míru uživatele
  • Příklady dynamicky generovaných bloků s přehledy značek zboží a vybranými produkty
  • Příklad up-sale v nákupním košíku a vysvětlil riziko chybného výběru zboží
  • Příklad dynamicky generovaného e‑mailu

Prezentace Persoo:

Video z přednášky Persoo

Fotky z prezentace Persoo.cz:

25. 04. 2014

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.