Kuba Černý nám bude na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 povídat o Persoo.cz. Přečtěte si o této personalizační technologii víc!
O Persoo.cz
Na rozdíl od gemiusRecommend či Silverpopu je Persoo software vyvíjený v České republice. Pro popis jeho fungování jsme si půjčili tento obrázek:
Zdroj obrázku: http://persoo.cz/funkce/#nabidky
Persoo dodává pro HTML stránky e‑shopů bloky ušité na míru konkrétnímu uživateli s cílem navýšit konverzní poměr, výši průměrné objednávky a nebo jen zpříjemnit návštěvníkovi život.
Cena a zkušební lhůta
Persoo poskytuje 30 denní zkušební lhůtu zdarma. Následně dojde k jednání o ceně, která se odvíjí od funkcí, datového toku a úspěšnosti nabídek měřených prodejem. Dle Kubových slov se cena pohybuje od 5 000 do 50 000 měsíčně.
Přijďte na nekonferenci
Přijďte Kubu Černého i Persoo poznat osobně a diskutovat s ním o personalizaci obchodních nabídek na stránkách e‑shopu. Přihlaste se na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014!
Komentáře (1)
Nekonference je již za námi. Podívejte se na prezentaci a video o Persoo — jak o něm Kuba Černý mluvil.