Mylný by byl pocit, že se toho v našem oboru nyní děje málo. Stačí se podívat na novinky Google AdWords, Etargetu či blog Skliku. A do toho mediální skupina MAFRA změnila majitele. Pojďme se za těmito důležitými událostmi společně ohlédnout.
- Google AdWords spustily dynamický remarketing a remarketingové listy ve vyhledávání.
- Sklik vydal zajímavé čtení o konverzním poměru reklam na jednotlivých pozicích a vlivu sezónnosti na inzerci cestovního ruchu.
- Etarget spustil novou administraci (podrobnosti v PDF, 3,1 MB, záloha zde).
- Andrej Babiš koupil vydavatelství MAFRA, provozující např. iDNES.cz.
- Pan Mergado spustil podporu datových XML pro německé vyhledávače zboží Idealo.de a Billiger.de.
- Jirka Guňka připravil nový panel Google Analytics pro vyhodnocení návštěvnosti z mobilních zařízení.
- Láďa Přichystal se ohlédl za konferencí SEO restart.
- Připravili jsme první kalendář. V červenci byl o přípravě e‑shopů na Vánoce, světovém dni UFO a dalších zajímavostech. Další kalendář v PDF bychom rádi odeslali odběratelům newsletteru na konci července.
- Sestavujeme kalendář akcí o marketingu na internetu. Pomozte nám, prosím.
AdWords dnes v ČR spustil Dynamický remarketing. http://t.co/0QhN7kP6RW (Via @janzdarsa) #adwords
— Robert Štípek (@robertstipek) June 21, 2013
Včera dynamický remarketing, dnes uvádíme remarketingové listy ve vyhledávání. Další důvod pro rozšířené kampaně! http://t.co/FNsmTudPBm
— Jan Zdarsa (@janzdarsa) June 25, 2013
Akvizici Mafry bych rád venoval Aničce Veverkové. Byla to skvelá ženská, výborná novinářka, měla by z toho určitě radost.
— Andrej Babiš (@AndrejBabis) June 26, 2013
28. 06. 2013
Komentáře (0)