Honza Kriegl a Martin Slavík vystoupili za Heureku na Vyhledávačích zboží 2013. Honza představil případovou studii o Heureka Košíku, a oba pak diskutovali ve vzrušené atmosféře o plánech Heureky. Ty jsou nadmíru zajímavé!
Heureka Košík
Košík asi není nutno dlouze představovat. Jde o reklamní formát, který umožňuje zákazníkům nákup přímo v rámci Heureky bez odchodu na stránky e‑shopu. E‑shop platí za inzerci odměnu stanovenou procentem z ceny zboží. Princip košíku je inspirován affiliate marketingem, tedy není zcela nový, přesto mezi provozovateli e‑shopů vzbuzuje vášně. Ostatně o tom jsme se přesvědčili už vloni a nejinak tomu bylo i letos.
Prezentace Heureka Košíku
Novinky z Heureky v bodech
- Pro spuštění Košíku je připraveno asi 200 kategorií, nemusí být ještě ale nasazen všude.
- Cílem je rozšířit Košík napříč celou Heurekou, cíl je to dlouhodobý.
- Při rozhodování, zda v kategorii bude Košík spuštěn, hraje hlavní roli kvalita dat, finanční zisk je sekundární.
- Cílem Košíku je být levnější než platba za prokliky.
- Padla obava, zda jednou nepřijde aukční model také do bidování v podobě navyšování procent v Košíku.
- Po spuštění Košíku bez API prudce roste zájem drobných prodejců bez API.
- Pracuje se na zpřístupnění Košíku všem prodejcům s Ověřeno Zákazníky.
- E‑shopy se bojí potlačení svých brandů Heurekou.
- Helpdesk Heureky už léta řeší situace, kdy si uživatelé myslí, že nakoupili na Heurece.
- Heureka připravuje tým servisu pro inzerující e‑shopy.
- V přípravě jsou dvě roadshow, jedna pro marketingové agentury, druhá pro e‑shopy.
- Boj se šedým dovozem je složitý, navazuje na něj obchodní produkt autorizovaný prodejce.
- Heureka plánuje cross-sale i up-sale v rámci Košíku.
- Heureka nechce poskytovat data z Ověřeno zákazníky jiným porovnávačům. Ani na Slovensku, kde e‑mailové dotazníky posílají také NajNákup.sk a Pricemania.sk.
- Novinkou je aplikace pro tablety, mobilní zařízení mají dlouhodobě značnou pozornost.
Toť ve stručnosti vše. Pokud chcete o Heurece vědět víc nebo pomoct s inzercí, napište nám!
19. 06. 2013
Komentáře (0)