Zatímco většina uživatelů a specialistů Adwords vstřebávala rozšířené textové inzeráty, v tichosti přibyla možnost nového rozšíření. Je jím možnost rozšíření o cenu. Již nějakou dobu jsme mohli tento typ rozšíření sledovat na zahraničních trzích. U nás dosud dostupné nebylo. Nyní je, i když s jistými omezeními k nimž se dostaneme.
uživatelům internetu
Uživatelé nyní při zobrazení vašeho inzerátu uvidí, zda služby nebo produkty, o které se zajímají jsou v jejich poptávané cenové relaci.
zabýváme
Inzerát bude zabírat zase o něco větší plochu. Očekává se tedy vyšší proklikovost a při vyšší relevanci tedy i nižší cena za proklik. Je zde, opět, vyšší pravděpodobnost konverze z prokliku.
Nastavení rozšíření
Rozšíření standartně nastavíte v kartě Rozšíření reklam. Při nastavování vyberete, pro jaký typ chcete rozšíření použít. Vybírat můžete mezi mnoha variantami od služeb, událostí až po produktové kategorie. Dále zvolíte měnu, prozatím není na výběr česká koruna, tedy využití tohoto typu rozšíření bude poněkud užší. Poté nastavíte, zda chcete pevnou cenu, „cenu od“ nebo „cenu do“. Nyní zbývá přidat název položek a jejich popis, specifikovat cenu – lze nastavit i cenu za časový úsek (např.: u pobytů) a url adresu, kde chcete návštěvníka nasměrovat. Pokud budete chtít, můžete nastavit v jakém období se bude toto rozšíření zobrazovat. Případně přidat vlastní měřící šablonu a parametry na měření url adresy.
Obr.:Rozšíření o cenu
Využití rozšíření
Tím, že v možnostech volby měny není česká koruna (teď by se nám Euro hodilo), lze rozšíření využít hlavně v cílení na zahraniční publikum. Příkladem mohou být lidé, kteří chtějí najít ubytování, koupit nemovitosti, zájezd, objednat taxislužbu a mnohé další.
Správa PPC kampaní
Svěřte své PPC kampaně vašeho e‑shopu profesionálům. Stačí se ozvat na e‑mail, nebo zavolat.
Komentáře (0)