Téměř každý je zná, ale málokdo naplno využívá jejich potenciál. Připravili jsme pro vás proto 5 příkladů využití vlastních sloupců Google AdWords, které vám mohou usnadnit práci s inzercí.
Vlastní sloupce Google AdWords
Jednotlivé příklady popíši vždy stručně. Několika slovy a náhledem z administrace AdWords.
PNO – podíl nákladů na obratu
Vypočte podíl nákladů na obratu inzerce. Hodí se pro rychlý přehled o efektivitě reklamy.
Zisk / Ztráta při určité marži
Vypočítá odhad marže e‑shopu a od ní odečte cenu inzerce. Výsledkem je odhad zisku či ztráty z inzerce a hodí se pro posouzení rentability reklamy.
Registrace k odběru newsletteru, registrace do soutěže atd.
Nový sloupec Vám umožní snadno sledovat další typy konverzí. Například registraci do e‑mailového newsletteru.
Volání z mobilní reklamy
Sloupec sleduje počet volání z vašich mobilních reklam. Vy tím snadno rozšíříte přehled o výsledcích reklam, kde volání je důležitým typem cíle.
Převod nákladů / tržeb z Kč na Eura
Pomáhá mi s lepším přehledem při práci s účtem v cizí měně.
Zamyšlení nad vlastními sloupci Google AdWords závěrem
Tvorba vlastních sloupců je snadná, proto se nebojte do ní pustit. Pomohou vám lépe pracovat s daty a především…
…zefektivní vaši práci.
Komentáře (0)