Blýskání na bouřku v reklamě na internetu i české speciality. Podívejte se, co nás zaujalo z novinek konce srpna.
- Podle statistik Heureky utratili zákazníci v e‑shopech za první polovinu roku 2014 celkem asi 29 miliard Kč. Meziročně tato statistika zaznamenala 10% růst. Heureka v tomto týdnu spustila videoreklamu, mezi vyhledávači zboží zahájila útok na Vánoce jako první.
- Mluvilo se o ukončení Google Authorship.
- MailChimp letěl do vesmíru a dál promoval rozšiřování své automatizace.
- Pan Mergado se rozepsal o postupech párování zboží na Heurece a využití vyhledávačů zboží při vstupu e‑shopu na zahraniční trh.
- Twitter Ads přišly do ČR.
- Google ukázal svůj dron Wings.
- Seznam.cz spustil novou verzi Sreality.cz.
- Amazon koupil video platformu Twitch.
- A diskutovalo se o tom, že jak Amazon, tak Facebook vyvíjejí vlastní reklamní systémy.
30. 08. 2014
Komentáře (0)